هاست پرسرعت
بازی

شایعه: ریمستر Midnight Club: Los Angeles در مقطعی در دست توسعه بوده است

شایعه: ریمستر Midnight Club: Los Angeles در مقطعی در دست توسعه بوده است

بر اساس شایعه‌ی جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد ریمستر بازی Midnight Club: Los Angeles در مقطعی توسط شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) در دست توسعه قرار داشته است.

سری بازی‌های ریسینگ Midnight Club یکی از منحصر به فردترین فرنچایزهای راکستار گیمز به شمار می‌رود. متاسفانه این سری مانند تعدادی دیگری از فرنچایزهای راکستار پس از موفقیت GTA 5 کنار گذاشته شد. آخرین نسخه این فرنچایز در سال 2008 میلادی تحت عنوان Midnight Club: Los Angeles برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر گردید. حال اطلاعات جدید به دست آمده نشان می‌دهد که ظاهراً نسخه ریمستر بازی مذکور در مقطعی در دست ساخت بوده است.

طبق ادعای یوتیوبری به نام SuperType1، هنرمندی به نام Markus Kienzl در تاریخ 26 آگوست 2021 پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر و اشاره کرد که راکستار مجوز یکی از آهنگ‌های او را برای تریلر ریمستر Midnight Club: Los Angeles کسب کرده است. حال این موضوع اخیراً مورد توجه قرار گرفته است. این خبر کمی عجیب به نظر می‌رسد، چراکه راکستار تا کنون به وجود این ریمستر اشاره‌ای نداشته است و همچنین در حال حاضر گزارشی مبنی بر در دست ساخت بودن این بازی وجود ندارد.

طبق گزارش‌های معتبر، به دلیل تمرکز روی ساخت بازی GTA 6، توسعه ریمستر عناوین GTA 4 و Red Dead Redemption توسط راکستار لغو شد. این احتمال وجود دارد که ریمستر Midnight Club: Los Angeles یکی دیگر از عناوینی باشد که توسعه‌ی آن توسط راکستار متوقف شده است.

تبلیغات

DARKSIRENDr.PyroZahragamer2meysambAlborzvahid gamermahdi12345امیر حسینPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷Ezio Auditore da FirenzeTUPACجیم رایان هستم یک حقیر واقعی (خرید اکتیوژن باید لغو بشه}Invisible bearded user

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا