هاست پرسرعت
بازی

شایعه: ریمیک Assassin’s Creed 1 در دست توسعه است

شایعه: ریمیک Assassin’s Creed 1 در دست توسعه است

این طور که به نظر می‌رسد یوبی‌سافت (Ubisoft) قصد دارد تا اولین بازی Assassin’s Creed را بازسازی کنید. این بازی ظاهرا در کنار سیزن پس Assassin’s Creed Rift فروخته می‌شود. این سیزن پس هم‌چنین شامل یک بسته الحاقی خواهد بود.

ظاهرا یوبی‌سافت برنامه‌های زیادی برای فرنچایز Assassin’s Creed در آینده دارد. علاوه بر بازی Assassin’s Creed Infinity و شایعات در رابطه با عنوانی به نام Assassin’s Creed Rift، به نظر می‌رسد که یک بازسازی از اولین بازی سری Assassin’s Creed هم در دست توسعه است. البته بر اساس ادعای یک یوتیوبر به نام j0nathan است.

تبلیغات

علاوه بر انتشار جزئیات مختلف در رابطه با بازی Assassin’s Creed Rift (که احتمالا رسما Assassin’s Creed Mirage نام خواهد داشت)، این یوتیوبر مدعی شده که یوبی‌سافت از بسیاری از منابع توسعه یافته شده برای Assassin’s Creed Mirage در جهت بازسازی Assassin’s Creed 2007 استفاده کرده است.

ظاهرا این بازسازی قرار است بخشی از سیزن پس Assassin’s Creed Mirage باشد و چند ماه پس از انتشار این بازی منتشر خواهد شد. البته هنوز معلوم نیست که آیا این بازی به صورت جداگانه هم فروخته خواهد شد یا خیر. شاید در جریان Ubisoft Forward بعدی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در این مورد باشیم. تا آن زمان برای اخبار بیشتر با gsxr همراه باشید.

matrix4221489meysambsnowgirlMahyarMsmامیر حسینPorfosorArnaldتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)امیر گیمرo0ashil0oStar FireموایAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا