هاست پرسرعت
بازی

شایعه: مراسم نینتندو به دلیل مرگ ملکه انگلیس تاخیر خورد

شایعه: مراسم نینتندو به دلیل مرگ ملکه انگلیس تاخیر خورد

طبق گفته‌های جف گراب (Jeff Grubb) و مایک مینوتی (Mike Minotti)، مراسم احتمالی نینتندو که قرار بود در ماه سپتامبر برگزار شود، به دلیل مرگ ملکه الیزابث تاخیر خورد.

گفته می‌شود که این مراسم به بازی جدید Zelda اختصاص دارد. هنوز هیچ خبر رسمی‌ای در پی تایید این تاخیر منتشر نشده است. ملکه الیزابث، طولانی‌ترین حاکم سلطنت انگلستان، روز گذشته در سن ۹۶ سالگی درگذشت. پسرش چارلز، به جای او تاج و تخت را بر عهده خواهد گرفت. الیزابث در 26 سالگی تاج و تخت را به دست آورد و 70 سال سلطنت کرد تا اینکه دیروز جانش را از دست داد.

البته این موضوع که آیا مراسمی از جانب نینتندو اتفاق می‌افتد یا نه، هنوز مشخص نیست. نینتندو هیچ اعلامیه‌ای مبنی بر اینکه Nintendo Direct در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، منتشر نکرده است. البته این مراسم‌ها همواره چند روز قبل از برگزاری، توسط نینتندو تایید می‌شوند.

تبلیغات

با این حال، اگر Nintendo Direct در سپتامبر اتفاق بیفتد، خبرهای خوبی برای طرفداران نینتندو که مشتاقانه منتظر نمایش جدید The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 هستند، وجود دارد. آخرین خبری که از این بازی منتشر شد، تاخیر انتشار آن تا سال 2023 را اعلام کرد.

مراسم Nintendo Direct می‌تواند چیزهای جدیدی را از داستان عنوان بعدی Breath of the Wild نشان دهد، از شخصیت‌های جدید گرفته تا اطلاعات بیشتر در مورد خرابه‌های شناوری که در تریلر معرفی دیدیم. هنوز هیچ گیم‌پلی مشخصی از بازی نمایش داده نشده است. این مراسم همچنین قرار است اخباری از پورت‌های Twilight Princess و Wind Waker برای سوییچ ارائه دهد.

با این حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم نینتندو چه برنامه‌ای برای رویداد بعدی خود در نظر گرفته است. اگرچه همه ما منتظر Breath of the Wild 2 هستیم، اما همه چی به نینتندو بستگی دارد.

کاکاسنگیvahid gamerMohsenj74meysambvitto corleonesaeed Khlevineo0ashil0oO2marioHossein82NsoosmarFuttBuckerعلیMr.BadGuy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا