هاست پرسرعت
بازی

شایعه: نام دنباله‌ی Breath of the Wild در نینتندو دایرکت بعدی مشخص می‌شود

شایعه: نام دنباله‌ی Breath of the Wild در نینتندو دایرکت بعدی مشخص می‌شود

به گفته‌ی جف گراب (Jeff Grubb)، نام دنباله‌ی مورد انتظار The Legend of Zelda: Breath of the Wild طی رویداد نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) پیش رو مشخص می‌شود.

به تازگی شایعات برگزاری مراسم نینتندو دایرکت در روزهای آینده‌، قوت گرفته‌اند و از بزرگ بودن آن خبر می‌دهند. چندی پیش، جف گراب اعلام کرده بود که در این رویداد، شاهد نمایش‌های زیادی از مجموعه‌ی The Legend of Zelda خواهیم بود که شامل پورت نینتندو سوییچ دو نسخه‌ی The Wind Waker HD و Twilight Princess HD نیز می‌شوند. اکنون، به نظر می‌رسد که اخبار بیش‌تری برای هواداران این مجموعه در راه است.

تبلیغات

گراب طی صحبت‌های خود در پادکست Nintendo Shack اعلام کرده است که بر اساس شنیده‌های او، در نینتندو دایرکت از نام رسمی جدیدترین نسخه‌ی The Legend of Zelda رونمایی می‌شود. سال گذشته، نینتندو اعلام کرده بود که دلیل عدم افشای نام این دنباله، اشاره‌ی ضمنی آن به وقایع داستان بازی است. با توجه به آنکه بازه‌ی انتشار بازی بهار 2023 عنوان شده است، به نظر می‌رسد که نینتندو به تدریج اطلاعات بیش‌تری از بازی منتشر خواهد کرد.

علاوه بر موارد ذکرشده، گراب می‌گوید نسخه‌ی ریمسترشده‌ی Metroid Prime نیز در این مراسم معرفی می‌شود. همچنین، به نظر می‌رسد که این عنوان، یکی از پروژه‌های ریمستری است که نینتندو در دست توسعه دارد و اغلب آن‌ها به بازی‌های کنسول گیم‌کیوب (GameCube) مربوط می‌شوند. او در آخر، شایعات مربوط به معرفی پورت نینتندو سوییچ It Takes Two را نیز تأیید می‌کند.

Emperor Nima ShamsDARKSIRENmarioAlberto0ashil0o@alistarSamadmariomeysamb...Eternal...Jin sakaivitto corleoneLonesome guy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا