هاست پرسرعت
بازی

شایعه: چندین عنوان PSVR به PSVR 2 پورت خواهد شد

شایعه: چندین عنوان PSVR به PSVR 2 پورت خواهد شد

در پی اعلام رسمی سونی مبنی بر عدم پشتیبانی هدست پلی استیشن وی آر ۲ (PSVR 2) از عناوین هدست قبلی، به نظر می‌رسد پورت برخی از این بازی‌ها در حال ساخت است.

تفاوت‌های موجود در سخت‌افزار این دو هدست واقعیت مجازی چشم‌گیر است و بسیاری با توجه به این موضوع انتظار عدم پشتیبانی پلی استیشن وی آر ۲ از عناوین هدست پیشین را داشتند، اما با این حال نیز اعلام رسمی سونی بسیاری از هواداران را ناامید کرد. با این وجود، به نظر می‌رسد که سازندگان بسیاری از عناوین مخصوص هدست نخست در حال پورت کردن بازی‌های خود برای هدست جدید هستند.

صفحه‌ای در یوتیوب با نام کاربری PSVR Without Parole که در گذشته اطلاعاتی نظیر مشخصات سخت‌افزاری این هدست را به درستی فاش کرده بود، در توییتر اعلام کرد:

تبلیغات

الآن که در حال صحبت با یکدیگر هستیم، بسیاری از بازی‌سازان دارند روی پورت پلی استیشن وی آر ۲ عناوین پلی استیشن وی آر خود کار می‌کنند.

PSVR Without Parole

رسانه‌ی Push Square نیز این ادعا را تایید می‌کند و می‌گوید که بنا بر شنیده‌هایش، پورت پلی استیشن وی آر ۲ پرفروش‌ترین عناوین واقعیت مجازی در دست ساخت قرار دارد.

اگرچه تعداد عناوین شایسته‌ی دریافت پورت آنقدر زیاد نیست، اما ارتقای نسل‌بعدی بازی‌هایی چون Astro Bot Rescue Mission و Blood and Truth طرفدارهای زیادی خواهند داشت.

meysambThe Red Devil(Squatlatex(Old man editionJavad.StarA,shInvisible bearded uservahid gamerEzio Auditore da Firenze

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا