هاست پرسرعت
بازی

شایعه: یوبیسافت روی بازی Blade کار می‌کند

شایعه: یوبیسافت روی بازی Blade کار می‌کند

به نظر می‌رسد که یک بازی از روی Blade، شخصیت کمیک‌های مارول (Marvel)، توسط یوبیسافت (Ubisoft) توسعه خواهد یافت.

در حال حاضر بازی‌های زیادی از مارول در حال ساخت هستند؛ از جمله Marvel’s Spider-Man 2 ،Marvel’s Midnight Suns ،Marvel’s Wolverine و دیگر پروژه‌های شایعه شده مانند Black Panther و Iron Man. به همین منظور، واضح است که مارول توسعۀ بازی‌های زیادی از عناوین محبوب خود را در سر دارد و ظاهراً این موضوع به همکاری با شرکت یوبیسافت منجر شده است.

طبق مشاهدات کاربران فضای مجازی در ماه‌های گذشته، به‌تازگی پست‌هایی انتشار یافته‌اند که به توسعۀ بازی‌ای از روی Blade اشاره دارند. در اوایل مردادماه امسال، آقای Edwin Gaffney، بازیگر و صداگذار برجسته که در بازی Detroit: Become Human نیز کار کرده است، چندین تصویر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشت که به روند موشن کپچر پروژه‌ای در یوبیسافت اشاره دارد. با این حال که این بازیگر نام پروژۀ مذکور را عنوان نکرد، تصویری از کلاکت‌ای منتشر کرد که کلمۀ “Marvel” روی آن به چشم می‌خورد.

تبلیغات

علت مربوط شدن تصاویر این پروژۀ یوبیسافت به Blade، قرار داشتن اسم “B. Tariq” در بخش نام کارگردان است که Bassam Tariq در حقیقت، کارگردانی فیلم آیندۀ Blade در Marvel Studios را بر عهده دارد. با وجود این که چگونگی و چرایی حضور او در توسعۀ این بازیِ نامشخص معلوم نیست، دیده شدن نام آقای Tariq می‌تواند نشان از ماهیت پروژۀ مذکور داشته باشد.

همچنین، بازیگر یادشده تصویر دیگری در کنار یکی از همکارانش منتشر کرد که در این تصویر، هر دو شخص کاتانا در دست دارند و این موضوع می‌تواند اشاره‌ای دیگر به شخصیت Blade داشته باشد.

در حالی که باید همۀ این‌ها را بیشتر در حد یک شایعه در نظر گرفت، موارد ذکر شده تا حدود زیادی قانع کننده به نظر می‌رسند، خصوصاً از آن جایی که دیزنی (شرکت مادر مارول)، توسعۀ بازی از عناوین دیگری مثل Star Wars و Avatar را به یوبیسافت واگذار کرده است. به همین دلیل، ساخت بازی‌ای از روی عناوین مارول توسط یوبیسافت اصلاً دور از ذهن نیست، به‌خصوص با در نظر گرفتن همکاری‌های متعدد مارول با استودیوهای بسیاری در طول سال‌های گذشته.

meysambmasoud pc gamerSam FisherAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا