هاست پرسرعت
بازی

شایعه: Call of Duty 2024 عمری دو ساله خواهد داشت

شایعه: Call of Duty 2024 عمری دو ساله خواهد داشت

طبق گزارشات جدید اکتیویژن (Activision) برای آینده‌ی سری Call of Duty بر روی فروش خوب Call of Duty: Modern Warfare 2 و زیر بنای COD 2.0 حساب باز کرده است.

وقتی یک Call of Duty جدید عرضه می‌شود، انتظار می‌رود که اکتیویژن و استودیوی سازنده‌ی آن نسخه به مدت یک سال از آن پشتیبانی کند. این چرخه‌ی زندگی معمول یک بازی Call of Duty است. با این حال ممکن است این قضیه به زودی تغییر کند. ظاهرا بازی Call of Duty 2024 که طبق گزارشات قرار است توسط تری‌آرک (Treyarch) ساخته شود چرخه‌ی زندگی طولانی‌تری خواهد داشت.

این خبر را حساب کاربری The Ghost of Hope در توئیتر منتشر کرده است. The Ghost of Hope پیش از این مدعی شده بود که یک بسته الحاقی با محوریت نقشه‌های چندنفره قرار است برای Call of Duty: Modern Warfare 2 منتشر شود. هم‌چنین این بسته الحاقی قرار است شامل محتوای داستانی هم شود. The Ghost of Hope در مورد Call of Duty 2024 گفته:

تبلیغات

تری‌آرک بودجه‌ی خود برای دو سال پشتیبانی از Call of Duty بعدی را دریافت کرده است. این بخشی از چرخه‌ی بودجه‌ی سه ساله‌ی اکتیویژن و بلیزارد است. از ماه آگوست به این خبر دسترسی داشتم و می‌خواستم از صحت آن مطمئن شوم.

همانند همیشه شایعات در مورد آینده‌ی Call of Duty زیاد هستند. استودیوی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) ظاهرا مشغول توسعه‌ی یک بازی Call of Duty برای سال 2025 است. ابتدا گفته شد که این بازی قرار است دنباله‌ای برای Call of Duty: Advanced Warfare باشد، اما ظاهرا این موضوع حقیقت ندارد. در حال حاضر پیش‌بینی بازی بعدی Call of Duty کار دشواری است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 6 در تاریخ آبان 1401 (28 اکتبر 2022) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند یک هفته زودتر به بخش داستانی آن دسترسی خواهند داشت.

محمدرضادروازه بان جهنم🌚🗿🤝Zahragamer2Invisible bearded userهادی صفاییAshen undead the bearerMaster ChiefDr.Pyro🇮🇷🇮🇷Starfire🇮🇷🇮🇷کاکاسنگیامیرLonesome guyEzio Auditore da Firenzevahid gamerعلی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا