شایعه: Red Dead Redemption 3 در دست ساخت قرار دارد

شایعه: Red Dead Redemption 3 در دست ساخت قرار دارد

یکی از لیکرهای مشهور به تازگی ادعا کرده که Red Dead Redemption 3 وارد مراحل توسعه شده است.

این خبر توسط منبعی داخلی در توییتر با نام MyTimeToShine منتشر شد. او که اخیرا پیامی مبنی بر انتشار نسخه ی دوم Hogwarts Legacy منتشر کرده بود، اکنون خبر دیگری را در رابطه با Red Dead Redemption 3 در توییتر قرار داده است. MyTimeToShine بیشتر اخبار مرتبط با فیلم‌ها، مخصوصا آثار Marvel و DC را در توییتر قرار می‌دهد و به تازگی اخبار مرتبط با بازی‌ها را نیز نشر می‌دهد، اما بیشتر اخباری که این شخص منتشر می‌کند منبع و مدرک موثقی ندارند.

با این حال، این احتمال وجود دارد که راکستار (Rockstar) در حال حاضر مشغول ساخت نسخه‌ی سوم این بازی باشد، منتهی این که سبک و ظاهر بازی چگونه خواهد بود، سوالی است که هنوز پاسخی برای آن در دست نیست. عده‌ای معتقدند که داستان بازی قبل دو نسخه‌ی منتشر شده از این سری است و داستان آن مرتبط با خیلی قبل تر از Red Dead Redemption 2 خواهد بود.

اگر راکستار قصد داشته باشد روی کاراکترهای نسخه‌ دوم کار کند، ممکن است شاهد بازگشت گروه Van Der Linde و نمایش سال های اول ماجراجویی های آن‌ها باشیم. با این حال، به نظر می‌رسد قبل از اینکه خبری مبنی بر ساخت Red Dead Redemption 3 منتشر شود، باید منتظر رونمایی از GTA 6 باشیم.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل