هاست پرسرعت
بازی

شخصیت Albert Wesker در دسترس بازیکنان Dead by Daylight قرار گرفت

شخصیت Albert Wesker در دسترس بازیکنان Dead by Daylight قرار گرفت

بیهویر اینتراکتیو (Behavior Interactive) در جریان رویداد Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W، یکی از شخصیت‌های محبوب سری Resident Evil را به بازی می‌آورد.

بازی Dead by Daylight دومین مرحله از همکاری‌های خود با فرنچایز Resident Evil را آغاز می‌کند. این همکاری با عنوان Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W دارای یک نقشه در اداره پلیس شهر راکون است.
این همکاری همچنین شامل اسکین‌های جدیدی بر اساس شخصیت‌های Resident Evil مانند کارلوس اولیویرا (Carlos Oliveira)، شوا آلومار (Sheva Alomar) و هانک (Hunk) است. با این رویداد جدید، بازیکنان می‌توانند در نقش آلبرت وسکر (Albert Wesker) که در بازی با نام The Mastermind نیز شناخته می‌شود، به ایفای نقش بپردازند.

تبلیغات

قدرت وسکر خون خطرناک اوست که به او اجازه می‌دهد با سرعت زیاد به جلو حرکت کرده و هر کسی که در راهش قرار دارد با Uroboros آلوده کند. در بخش بازماندگان، دو شخصیت قابل بازی جدید به Dead by Daylight اضافه خواهد شد که شامل ایدا وانگ (Ada Wong) و ربکا چمبرز (Rebecca Chambers) می‌شوند.

رویداد Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W به عنوان یک به‌روزرسانی رایگان برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اکس و اس، نینتندو سوییچ و استیدیا در دسترس قرار گرفته است.

متینvahid gamerAlbertموایLonesome guymeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا