هاست پرسرعت
بازی

شخصیت Marvin the Martian و استیج Game of Thrones به MultiVersus خواهند آمد

شخصیت Marvin the Martian و استیج Game of Thrones به MultiVersus خواهند آمد

استودیوی پلیر فرست گیمز (Player First Games) تأیید کرده است که شخصیت Marvin the Martian و استیجی مرتبط با Game of Thrones به MultiVersus خواهند آمد.

بازی مبارزه‌ای MultiVersus، ساختۀ وارنر برادرز (Warner Bros)، در تاریخ 24 مرداد (15 اوت) وارد اولین فصل خود شد و پیش از شروع آن اعلام کرده بود که ریک و مورتی از سریال Rick and Morty در این فصل قابل‌بازی خواهند بود.

هرچند، با شروع فصل دوم بازی در روز گذشته، هیچ شخصیت تازه‌ای معرفی نشده بود و بنر جدید فصل دوم بازی تنها شخصیت‌های قبل را نشان می‌داد. اکنون، با توجه به خبر جدید منتشر شده از وبسایت رسمی MultiVersus، تأیید شده است که شخصیت Marvin the Martian «به‌زودی» به بازی خواهد آمد.

با وجود اینکه هیچ جزئیات دیگری از این شخصیت منتشر نشده است، یکی از دیتاماینرهای بازی مذکور، LaisulMV، به‌دنبال انتشار فصل دوم بازی، توانست به لیست حرکات شخصیت ماروین (Marvin) دسترسی پیدا کند.

تبلیغات

طبق موارد لو رفته، شخصیت ماروین عمدتاً روی حملات پرتابی تمرکز دارد و به یک منفجر کننده، پیستول و قابلیت شلیک پرتاب‌شونده‌های حبابی مجهز شده است.

همچنین، در اعلامیۀ مزبور، اعلام شد که استیج تازه‌ای بر اساس Game of Thrones، شامل «تمام خطرات و تله‌هایی که از سرزمین‌های وستروس انتظار می‌رود»، به بازی خواهد آمد.

علی‌رغم اینکه ماروین تنها شخصیت تأیید شده برای فصل دوم MultiVersus است، طبق گفته‌های تیم پلیر فرست گیمز، شخصیت‌های بیشتری نیز در راه هستند.

نظر شما در این باره چیست؟

امیر حسینParham_Sh

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا