هاست پرسرعت
بازی

شرایر: God of War Ragnarok بسیار بزرگ خواهد بود و در نوامبر عرضه می‌شود

شرایر: God of War Ragnarok بسیار بزرگ خواهد بود و در نوامبر عرضه می‌شود

بر اساس گفته‌ جیسون شرایر (Jason Schreier)، رونمایی از تاریخ عرضه و پیش‌خرید God of War Ragnarok برای دیروز برنامه‌ریزی شده بود، اما در هفته گذشته جابه‌جا شد.

God of War: Ragnarok هفته‌ عجیبی را پشت سر گذاشته است. بعد از اینکه The Snitch به رونمایی در تاریخ 9 تیر (30 ژوئن) اشاره کرد، کوری بارلوگ (Cory Barlog)، کارگردان God of War 2018، توضیح داد که خبری از رونمایی نخواهد بود. چندین گزارش نشان می‌دهد رونمایی از تاریخ عرضه به تعویق افتاده و همچنین قرار بود سانتا مونیکا (Santa Monica) از نسخه‌‌ کالکتور بازی رونمایی کند.

جیسون شرایر در صحبت اخیر ریست‌اِرا (ResetEra)، دیدگاهی در مورد این وضعیت ارائه داد:

بعد از صحبت با افراد مختلف، با اطمینان می‌گویم که رونمایی از تاریخ عرضه و پیش‌خرید برای دیروز برنامه‌ریزی شده بود، اما در طول هفته اخیر لغو شد. من دلیل آن را نمی‌دانم. همچنین، پلی استیشن در رازنگهداری خیلی بد عمل کرده است و اکثر کارکنان سانتا مونیکا از چنین موضوعی بی‌اطلاع بودند.

شرایر قبلا اشاره کرد که تاریخ عرضه این بازی در ماه نوامبر خواهد بود و باری دیگر آن را تایید می‌کند.

بازی هنوز برای عرضه در نوامبر برنامه‌ریزی شده است و افرادی که در حال کار روی آن هستند از سطح بزرگی بازی صحبت می‌کنند و خیلی هیجان‌زده به نظر می‌رسند. من را یاد شور و هیجان قبل از معرفی نسخه 2018 می‌اندازد.

تام هندرسون (Tom Henderson) حدس زد که بازی می‌تواند در تاریخ 11 نوامبر عرضه شود تا از برخورد با عنوان بعدی Need for Speed و Avatar: Frontiers of Pandora جلوگیری شود. به طور رسمی، سونی در مورد تاریخ عرضه یا حتی رونمایی آن، به هیچ موضوعی اشاره نکرده است.

بازی God of War: Ragnarok برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دست توسعه قرار دارد.

Aloy versusi.amirrezzaامیر حسینGramy kMehran.Baگیمری عادی77فیل خالی بند شاگرد عمو جیمO2Ashen undead the bearerیوهانnooriDr.PyroJonah hex(𝘞𝘰𝘭𝘷𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦) 𝘓𝘦𝘷𝘪EMPEROR NIMA SHAMSDARKSIRENInvisible bearded userSony corporationsoosmarmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا