هاست پرسرعت
بازی

شرکت ولو در حال توسعۀ چندین بازی است

شرکت ولو در حال توسعۀ چندین بازی است

گرگ کومر (Greg Coomer)، از طراحان کمپانی ولو (Valve)، می‌گوید که علی‌رغم موفقیت روزافزون استیم دک، این شرکت هنوز روی ساخت بازی‌های جدید تمرکز دارد.

میزان فعالیت کمپانی ولو در ساخت بازی‌ها در حدود یک دهۀ گذشته، بسیاری از طرفداران را به‌شدت ناامید کرده است. در سال 2020 دیدیم که ولو بعد از چندین سال، با انتشار عنوان خارق‌العادۀ Half-Life: Alyx، در نهایت یک بازی بزرگ AAA را عرضه کرد، اما اکنون که استیم دک شروع خوبی را تجربه کرده و ولو دربارۀ نسخه‌های بعدی این کنسول دستی صحبت می‌کند، این سوال در ذهن شکل می‌گیرد که چه بر سر توسعۀ بازی‌های ولو خواهد آمد.

طبق صحبت‌های آقای گرگ کومر، نگرانی‌ای در این رابطه وجود ندارد. او در مصاحبۀ اخیر خود با نشریۀ Famitsu، متذکر شد که توسعۀ بازی‌ها برای این کمپانی، هنوز اهمیت زیادی دارند. آقای کومر اذعان کرد که بازی‌های زیادی در این شرکت در حال توسعه است و درصد زیادی از افراد ولو در این پروژه‌ها مشغول هستند.

ولو در حال ساخت بازی‌های زیادی است، ما به عرضۀ بازی‌ها ادامه خواهیم داد.

توسعۀ بازی‌ها به‌شدت برای ولو حائز اهمیت است. از تعداد دقیق آن باخبر نیستم، اما درصد زیادی از کارمندان (شرکت ولو) روی ساخت بازی‌ها کار می‌کنند. افراد زیادی مشغول هستند.

تبلیغات

گرگ کومر

جالب این است که کومر هیچ جزئیاتی از این پروژه‌های در حال توسعه منتشر نکرد، اما گفت که ولو بعد از بازی Half-Life: Alyx، هنوز برای جهان Half-Life برنامه‌هایی دارد.

ما عاشق این جهان هستیم و می‌خواهیم به اکتشاف دنیای Half-Life ادامه دهیم.

جواب کوتاه به این سوال، بله است. Half-Life: Alyx نشانۀ این است که ولو هنوز از این جهان، حرف‌هایی برای گفتن دارد.

گرگ کومر

البته این اولین باری نیست که شرکت ولو چنین اظهاراتی می‌کند. مدت کمی قبل از انتشار Alyx، این توسعه‌دهنده اشاره کرد که به دنبال ساخت بازی‌های بیشتری از Half-Life بعد از نسخۀ Alyx است و گفت که این عنوان واقعیت مجازی، حاکی از بازگشت ولو به این مجموعه است و نه پایان آن.

ضمناً، آقای کومر گفت که این کمپانی در آینده، ساخت نسخه‌های زیادی از سری Portal را در ذهن دارد و این مجموعه لایق کندوکاو بیشتر است.

آقای کومر در همین راستا افزود:

در حال حاضر نمی‌توانم چیزی را تأیید کنم، ولی دوست دارم که در آینده، یک بازی دیگر از Portal بسازم.

قابل توجه است که نویسندۀ نسخه‌های اول و دوم سری Portal، آقای اریک ولپاو (Erik Wolpaw)، به‌تازگی تلاش‌هایی برای چراغ سبز شرکت ولو جهت ساخت نسخۀ جدید این مجموعه انجام داده است.

جالب است که در یکی از موارد افشا شدۀ اخیر، ادعا شد که بازی Half-Life 3 در حال توسعه نیست و ولو برای موفقیت بیشتر استیم دک، روی یک پروژۀ RTS شوتر به نام Citadel کار می‌کند. اگرچه، مدتی بعد از آن، ولو این ادعا را رد کرد و گفت که اخبار موثق پروژه‌های آیندۀ این شرکت، مستقیماً توسط خود آن منتشر خواهد شد.

گزارشاتی مبنی بر توسعۀ یک نسخۀ PSVR 2 از بازی Half-Life: Alyx نیز وجود دارند.

DARKSIRENFree as the windگیمرهای دو دوتا پنج تاA Slashحاج عرفانo0ashil0oکاکاسنگیvahid gamerInvisible bearded userLonesome guyFlochamiklovStar FireعلیDr.PyroCorvoSky ManMohsenj74PorfosormeysambEmperor Nima Shamsmore
حتما بخوانید : نقدها و نمرات فیلم Tár

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا