هاست پرسرعت
بازی

شرکت Devolver Digital این هفته یک بازی جدید را معرفی می‌کند

شرکت Devolver Digital این هفته یک بازی جدید را معرفی می‌کند

یکی از ناشران معروف دنیای بازی‌های ویدیویی یعنی Devolver Digital این هفته یک بازی جدید را معرفی می‌کند. این بازی ممکن است آی‌پی جدید The Beans Team باشد. در جولای سال 2020 بود که The Beans Team تایید کرد مشغول کار بر روی یک آی‌پی جدید است.

شرکت Devolver Digital معرفی یک بازی جدید را برای این هفته تدارک دیده است. جالب اینجاست که این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که رویداد Gamescom به تازگی کار خود را به پایان رساند. این بازی جدید می‌تواند از سوی استودیوی The Beans Team باشد.

تبلیغات

استودیوی The Beans Team یک استودیو در تورنتو است. این استودیو در جولای 2020 اعلام کرد که با همکاری Devolver Digital مشغول کار بر روی یک آی‌پی جدید است. این طور که به نظر می‌رسد با یک بازی اکشن ماجرایی اول شخص طرف هستیم که با استفاده از Unreal Engine 4 توسعه یافته است. البته این اطلاعات همه از یکی از فهرست‌های نیازمندی این استودیو به دست آمده است.

شرکت Devolver Digital تا کنون سال بسیار پر مشغله‌ای داشته است. آن‌ها در طی سال جاری بازی‌های Shadow Warrior 3 ،Weird West ،Serious Sam: Tormental و Cult of the Lamb (یک میلیون نسخه فروش در هفته‌ی اول) را منتشر کرده‌اند. این ناشر هم‌چنین برنامه دارد تا بازی Return to Monkey Island را در سپتامبر امسال برای PC و نینتندو سوییچ منتشر کند.

DARKSIRENmhmteammatrix4221489امیر حسینJin sakaiamir_hasanpoorEmperor Nima Shams

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا