هاست پرسرعت
بازی

شرکت Remedy یک پروژه معرفی نشده دیگر در دست ساخت دارد

شرکت Remedy یک پروژه معرفی نشده دیگر در دست ساخت دارد

مدت‌هاست که شایعه ساخت چندین بازی توسط رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) به گوش می‌رسد و بازهم توسط یک منبع جدید تایید شده است.

کارمند شرکت رمدی، Mikael Kasurinen، اطلاعات جالبی در پروفایل LinkedIn خود دارد که نشان می‌دهد هنوز از یک پروژه رمدی رونمایی نشده است. اما این پروژه چه چیزی می تواند باشد؟ فعلا حدس و گمان، تنها مرجع در دسترس ما است. پنج پروژه‌ای که می‌دانیم رمدی حال حاضر روی آن‌ها کار می‌کند، عبارتند از Alan Wake 2، دو بازی مرتبط با Control (در حال حاضر با نام‌های Codename Condor و Codename Heron)، بازی سرویس‌محور Codename Vanguard و نسخه بازسازی شده Max Payne. با وجود این لیست، گویا پروژه دیگری نیز در دست ساخت است.

تبلیغات

در حالی که این شرکت در چند سال گذشته تعداد زیادی بازی خوب منتشر کرده است، امیدواریم که بتواند استعداد خود را در بین همه این بازی‌ها گسترش دهد و بهترین محصولات را آماده کند. البته، چه کسی می‌داند که این عنوان جدید و معرفی نشده دقیقا چه خواهد بود. آیا این یک آی‌پی کاملا جدید است یا دنباله دیگری برای یک سری محبوب‌ به حساب می‌آید؟ هیچ جزئیاتی در دسترس نیست.

با توجه به اینکه ما دنباله‌هایی برای Alan Wake و Control در دست ساخت داریم، به احتمال زیاد شاهد یک IP جدید خواهیم بود. فارغ از این بازی‌‌ها، Quantum Break نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های احتمالی باشد، زیرا آن بازی نیز به‌خاطر گیم‌پلی و داستانش مورد تحسین قرار گرفت. با توجه به اینکه Quantum Break از نظر مالی خوب عمل کرد، ساخت دنباله برای آن غیرمنطقی نیست. صرف نظر از اینکه شرایط چطور پیش می‌رود، تنها کاری که می‌توانیم در این مدت انجام دهیم، صبر کردن است.

امینهادی صفاییMohsenj74mahdi12345The OutsiderBehzaaadvahid gamerEzio Auditore da FirenzeCapitanAli

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا