هاست پرسرعت
بازی

شرکت Tencent بخشی از سهام یوبیسافت را خریداری می‌کند

شرکت Tencent بخشی از سهام یوبیسافت را خریداری می‌کند

شرکت فرانسوی یوبیسافت (Ubisoft) از همکاری بزرگ استراتژیک خود با کمپانی چینی تنسنت (Tencent) خبر داد.

شرکت تنسنت قرار است 49.9 درصد از سهام اقتصادی را با 5 درصد از حق رای در Guillemot Brothers Limited، شرکت هلدینگ بنیانگذاران یوبیسافت، به دست آورد. سرمایه‌گذاری کمپانی تنسنت در Guillemot Brothers Limited بالغ بر 300 میلیون یورو (297 میلیون دلار) است.

همچنین یوبیسافت به تنسنت اجازه داده است تا سهام مستقیم خود در نشر آی‌پی Assassin’s Creed را از 4.5 درصد به 9.99 درصد از سرمایه افزایش دهد. این سهمی است که نمی‌تواند برای یک دوره هشت ساله افزایش یابد. یوبیسافت می‌گوید همکاری با تنسنت، توسعه‌ی بازی‌های موبایلی از چندین فرنچایز اصلی و عرضه‌ی چندین عنوان PC این شرکت در چین را پوشش می‌دهد.

تبلیغات

مالکیت و حاکمیت یوبیسافت در این قرارداد جدید با تنسنت تغییری نکرده است و خانواده گیلموت کنترل و اداره Guillemot Brothers Limited را در دست خواهند داشت. در ماه آوریل امسال گزارش شد که چند شرکت سهامی خاص علاقه‌مند به خرید یوبیسافت هستند. در ماه می نیز ادعا شد که خانواده گیلموت در حال بررسی همکاری با یک کمپانی سهام خصوصی برای خرید شرکت است.

یوبیسافت در تاریخ 19 شهریور (10 سپتامبر) یک رویداد بزرگ را برگزار خواهد کرد که با محوریت معرفی کامل بازی Assassin’s Creed Mirage خواهد بود و اخیراً نیز اطلاعاتی از آن فاش شده است. همچنین در گزارشی ادعا شده است که در رویداد مذکور، از چند بازی جدید از سری Assassin’s Creed رونمایی می‌شود.

Invisible bearded usersaeed KhTlou part 2 game of the centurymeysambEmperor Nima ShamsPashmak..darhalkhabPlaystation x Bungieعمو فیل کبیرAQUARIUSچپ دستHerfeiyChris redfieldامیر گیمرo0ashil0ovahid gamerMax22BehzaaadmarioKRATOSEFAN1کاکاسنگیmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا