هاست پرسرعت
خودرو

شمارش معکوس برای معرفی کانسپت برقی لامبورگینی در مونتری

شمارش معکوس برای معرفی کانسپت برقی لامبورگینی در مونتری

لامبورگینی تا چند روز دیگر از کانسپت برقی خود در هفته خودرویی مونتری رونمایی خواهد کرد. به این ترتیب شاهد آغاز فصل تازه‌ای در تاریخ این برند ایتالیایی خواهیم بود.

لامبورگینی روئلتو هیبریدی اولین تلاش مهم ایتالیایی‌ها برای قدم گذاشتن در مسیر برقی سازی محصولاتشان محسوب می‌شود و تنها در عرض چند سال شاهد تولید اولین لامبورگینی برقی تاریخ نیز خواهیم بود. البته تا قبل از تحقق این امر لامبورگینی یک کانسپت کاملاً برقی را در هفته خودرویی مونتری معرفی خواهد کرد. این خودروساز مشهور امروز تائید کرد کانسپت جدیدش که خودرویی کاملاً برقی خواهد بود در هفته خودرویی مونتری به نمایش درمی‌آید و این اولین پروتوتایپ از چهار سری خودروی تولیدی لامبورگینی خواهد بود. معرفی کانسپت موردبحث تنها چند هفته پس از آن صورت می‌گیرد که ایتالیایی‌ها تائید کردند یک گرندتورر ۲+۲ برقی را در سال ۲۰۲۸ راهی بازار می‌کنند.

هنوز مشخص نیست که طراحی این کانسپت و قوای محرکه آن چه مشخصاتی خواهند داشت. اگر کانسپت برقی لامبورگینی در واقع پیش‌نمایشی از یک خودروی تولیدی باشد شاید با یک گرندتورر چهار نفره روبرو شویم. این خودروی مفهومی دومین کانسپت برقی لامبورگینی پس از ترزو میلنیو خواهد بود و به دیگر محصولات مفهومی چهارنفره کمپانی همچون استوک و آستریون خواهد پیوست.

البته استفان وینکلمن مدیرعامل لامبورگینی گفته است محصول برقی و جدید شرکت از پلتفرم مخصوص خود شرکت استفاده نخواهد کرد بلکه قطعات آن با دیگر محصولات گروه فولکس‌واگن مشترک خواهد بود و احتمالاً شاهد استفاده مشترک پلتفرم لامبورگینی با برندهایی همچون بنتلی و پورشه خواهیم بود. البته انتظار نمی‌رود دیگر محصولات آتی لامبورگینی همچون اوروس به قوای محرکه تمام برقی مجهز شوند اما در آینده دارای قوای محرکه هیبریدی خواهند بود. جایگزین‌های هوراکان و اوروس مطابق انتظارات به قوای محرکه پلاگین هیبریدی مجهز خواهند شد اما به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۹ شاهد تولید نسل بعدی اوروس با قوای محرکه تمام برقی خواهیم بود. شایان ذکر است هفته خودرویی مونتری تا چند روز دیگر شروع به کار خواهد کرد و مجله gsxr نیز همچون همیشه در سریع‌ترین زمان ممکن اخبار روز دنیای خودرو را به اطلاع شما عزیزان خواهد رساند.

توضیح: تصاویر به کانسپت لامبورگینی ترزو میلنیو تعلق دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۳۱ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا