هاست پرسرعت
بازی

شورانر سریال The Witcher از پایان آن اطلاع دارد

شورانر سریال The Witcher از پایان آن اطلاع دارد

لورن اشمیت فاش کرده که از برنامه‌ریزی نتفلکیس در قبال پایان‌بندی The Witcher اطلاع دارد.

تاکنون 2 فصل از سریال فانتزی و حماسی The Witcher (ویچر) توسط کمپانی نتفلیکس ساخته و پخش شده است. اثری که اقتباسی از رمان‌های آندژی ساپکوفسکی بوده و هنری کویل را در قامت گرالت از ریویا به مخاطبین معرفی کرده است.

با وجود این که هنری کویل اعلام کرده فصل سوم آخرین حضور او در این فرنچایز خواهد بود اما نتفلیکس حداقل برای 2 فصل دیگر سریال The Witcher را تمدید کرده است. حال نیز لورن اشمیت که به عنوان خالق و شورانر این سریال تلویزیونی شناخته می‌شود، فاش کرده که از پایان‌بندی‌ای که نتفلیکس برای این مجموعه در نظر گرفته است، اطلاع دارد.

به عقیده بنده، زمانی که شروع به نوشتن یک داستان می‌کنید، اگر که از انتهای مسیر اطلاع نداشته باشید، دچار سردرگمی خواهید شد؛ مسئله‌ای که باعث شده تا من و باقی مدیران نتفلیکس همیشه یک نقطه پایان را در ذهنمان تجسم کرده باشیم. من می‌دانم که سریال The Witcher در چه فصلی و چگونه پایان خواهد یافت؛ اتفاقی که بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

تبلیغات

یکی از تفکرات غلطی که درباره این مجموعه وجود دارد، در این است که مخاطبین انتظار دارند تا به تماشای یک فصل از سریال نشسته و انتظار داشته باشند که شاهد یک بخش کامل از رمان باشند؛ مسئله‌ای که در قبال رمانی تحت عنوان “خون الف‌ها” امکان پذیر نمی‌باشد. این اتفاق در قبال فصل دوم به وقوع پیوست و ما مجبور شدیم تا قسمت‌هایی از رمان “غسل تعمید آتش” را نیز وارد داستان کنیم. به سبب سبک روایی این رمان‌ها و دشواری اقتباسی که باید صورت بگیرد، باید نسبت به تقسیم‌بندی رمان‌ها در طی فصول مختلف کمی انعطاف به خرج دهیم و این ممکن است که باعث گمراهی بینندگان شود که کاملاً حق هم دارند.

یکی از انتقاداتی که به سازندگان سریال The Witcher وارد شده و دلیل جدایی هنری کویل نیز به نظر می‌رسد که همین مسئله باشد، عدم اقتباس درست و وفادارانه نسبت به منبع می‌باشد که باید دید در طی فصل‌های سوم و چهارم این موضوع چگونه رقم خواهد خورد.

منبع: Comingsoon

DARKSIRENmitia KaramazovEzio Auditore da FirenzeBERSERKHyakkimaruWotanWitcher GeraltKratos

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا