هاست پرسرعت
بازی

شینجی میکامی: قصد ساخت بازی خود و تغییر فرهنگ توسعه را دارم

شینجی میکامی: قصد ساخت بازی خود و تغییر فرهنگ توسعه را دارم

شینجی میکامی، موسس استودیوی تانگو گیم‌ورکس و خالق Resident Evil، اعلام کرد که قصد دارد عنوان دیگری را بسازد و همچنین فرهنگ توسعۀ بازی را تغییر دهد.

میکامی برای کارگردانی بازی Resident Evil، تهیه‌کنندگی نسخۀ دوم و سوم Resident Evil و نویسندگی و کارگردانی Resident Evil 4 شناخته می‌شود. او در سال 2010 استودیو تانگو گیم‌ورکس (Tango Gameworks) را تاسیس کرد و در آن به کارگردانی عنوان The Evil Within پرداخت. با این وجود، از آن زمان میکامی بیشتر نقش‌های نظارتی را پذیرفته و مدیریت تولید هر دو عنوان The Evil Within 2 و Ghostwire Tokyo را بر عهده داشته است.

در گفت‌وگویی با جون تاکِئوچی (Jun Takeuchi)، تهیه‌کنندۀ Resident Evil 7 و Village، در کانال رسمی یوتیوب Biohazard، میکامی گفت که فکر ساخت یک بازی دیگر را در سر دارد. همچنین به ساخت عناوینی با روند توسعۀ پایدار برای تغییر فرهنگ کاری بازی نیز اشاره کرد.

میکامی حول این موضوع گفت:

تا به حال توانایی انجام این کار را به دست نیاورده‌ام. من می‌خواستم یک بازی تقریبا جدید با کمک نسل جوان‌تر توسعه‌دهنده‌ها به همراه شیوه‌های توسعۀ پایدار بسازم که آن را به یک بازی با اهداف توسعه پایا تبدیل می‌کند.

تبلیغات

میکامی در ادامه توضیح داد:

احتمالا مهمترین مورد، پذیرش فرهنگ توسعۀ بازی است. می‌توانید فرایند‌های خود را بر اساس نتایج تغییر دهید. اگر نتایج خوبی دریافت کنید، همان سیستم را انتخاب می‌کنید، اما فرهنگ اعمال یک تغییر سخت‌تر است.

من قصد دارم چنین فرهنگی را ایجاد کنم. حتی اگر بازنشسته شوم، یک هدف را با تانگو گیم‌ورکس به دست آورده‌ام.

همچنین قصد ساخت یک بازی دیگر را دارم که هم اکنون روند آن به آهستگی طی می‌شود. برای انجام این کار باید وظیفۀ تمام شغل‌های آزاردهنده را شخص دیگری برعهده بگیرد.

تاکِئوچی برای شفاف‌سازی دیدگاه میکامی، از او پرسید:

پس یکی از مراحلی که برای ساخت بازی خود طی خواهید کرد، ساخت یک بازی با اهداف توسعۀ پایا است؟

میکامی پاسخ داد:

ابتدای کار عنوانی که قصد ساخت آن را دارم، به همکاری با افراد جوان‌تر، مربوط می‌شود. حتی اگر بازی کوچکی باشد و در صورتی که زمان کافی در اختیار داشته باشند، می‌توانند موارد مختلفی را امتحان کنند.

هنوز بازی‌ای که مد نظر من باشد را نساخته‌ایم و زمانی این کار را انجام دهیم، دیگر جای نگرانی نخواهد بود.

در سال 2020، میکامی اشاره کرد که قصد کارگردانی یک بازی ویدیویی دیگر را قبل از بازنشتگی دارد و افزود که ایده‌های او دچار کمبود و منحصر به سبک وحشت نیستند.

meysambعلیموایMahyarMsmLeon S. KennedyEmperor Nima ShamsAli984Playstation TfarshadxMohsenj74BahramAlbertSam FishersorenaLone wolfsoosmarMamad_rzInvisible bearded user

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا