هاست پرسرعت
خودرو

طرح انقلابی از کمپر آبی -خاکی ساخت ترکیه!

طرح انقلابی از کمپر آبی -خاکی ساخت ترکیه!

شرکت ترکیه‌ای SealVans دو کاروان آبی-خاکی خلاقانه و جذاب را معرفی کرده است که همزمان قابلیت تردد جاده و دریا دارند. این کاروان‌ها از ویژگی‌های مشترک قایق‌ها و کاروان‌های سنتی سود می‌برند.

این کمپانی پس از تولید موفقیت‌آمیز نسخه‌های پیش‌تولیدی در سال قبل هم‌اکنون نسخه‌های کمپر-قایق محصولات خود را برای بازار اروپا معرفی کرده است. این دو وسیله نقلیه آبی-خاکی که با نام‌های Seal 4.20m و Seal 7.50m شناخته می‌شوند راه‌حلی منحصربه‌فرد برای خانواده‌های ماجراجویی هستند که به دنبال حضور در آب و زمین و بدون استفاده از وسایل نقلیه مختلف خواهند بود.

کاروان آبی-خاکی SealVans می‌تواند به عنوان یک کاروان زمینی سنتی یا قایق کاملاً کاربردی عمل کند. برخلاف دیگر وسایل نقلیه دوزیست، در تبدیل این محصول جدید به کاربری زمینی یا آبی نیازی به تغییرات اضافی در بدنه یا انجام فرایندهای پیچیده نخواهد بود. کمپانی یاد شده می‌گوید:

زمان طراحی محصولات جدید، یکی از اهداف اصلی ما ارائه حمل‌ونقل آسان در زمین و دریا بوده است. با SealVans شما احساسی شبیه حضور در خانه خود خواهید داشت. این محصولات یک کاروان و قایق لوکس هستند که برای تأمین تمامی نیازهای اساسی مشتریان طراحی شده‌اند

وجه تمایز اصلی بین دو نسخه از کاروان‌های آبی-خاکی SealVans به ابعاد و طرح آن‌ها مربوط می‌شود. مدل Seal 4.20m ابعاد جمع و جورتری داشته و وزن آن زیر ۷۵۰ کیلوگرم است. این مدل برای سفرهای کوتاه‌تر طراحی شده و به خاطر ابعاد کوچک‌تر خود گزینه‌ای ایده آل برای دو نفر بزرگ‌سال است. همچنین بسته به قوانین محلی شاید نیازی به هیچ‌گونه مجوزی جهت حضور در آب وجود نداشته باشد؛ اما مدل Seal 7.50m بیشتر به دنبال جلب نظر خانواده‌هاست و می‌تواند سه فرد بزرگ‌سال یا خانواده‌ای کوچک شامل پدر و مادر و دو کودک را در خود جای دهد. این مدل ما را به یاد کاروان‌های زمینی با دو اکسل می‌اندازد اما طراحی خاص و متفاوتی دارد.

این نسخه از کاروان‌های آبی-خاکی یاد شده در آب به قایق تبدیل می‌شود تا سرنشینان تجربه‌ای منحصربه‌فرد داشته باشند. آشپزخانه کامل، حمام کوچک با دوش و صندلی‌های راحت جزو تجهیزات Seal 7.50m هستند. حداکثر وزن این کاروان نیز به ۳۰۰۰ کیلوگرم رسیده و ارتفاع داخلی آن نیز ۲ متر خواهد بود. نیروبخش کاروان موردبحث ما پیشرانه هوندا با ۵۰ اسب بخار و یا قوای محرکه برقی است که در نهایت باعث ایجاد حداکثر سرعت ۱۳ نات یا ۲۴ کیلومتر در ساعت خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۳۳ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا