هاست پرسرعت
بازی

طرفداران خواهان حضور کریستوفر جاج در سریال God of War هستند

طرفداران خواهان حضور کریستوفر جاج در سریال God of War هستند

به دنبال تایید رسمی ساخت سریال God of War، طرفداران خواهان حضور کریستوفر جاج در نقش کریتوس هستند.

خدای جنگ (God of War) جدیدترین بازی به شمار می‌رود که قرار است اقتباسی سریالی بر اساس آن ساخته شود و به تازگی نیز سرویس آنلاین آمازون به صورت رسمی ساخت این سریال را تایید کرده است.

حالا طرفداران خواهان آن هستند تا کریستوفر جاج نقش کریتوس را در سریال «خدای جنگ» ایفا کند. این در حالی است که کریستوفر جاج به دلیل نقش‌آفرینی خودش در این نقش در بازی خدای جنگ: رگناروک (God of War Ragnarok) توانست جایزه بهترین اجرا در مراسم The Game Awards 2022 را از آن خود کند.

مطلب مرتبط:

  • دانلود مراسم The Game Awards 2022 + زیرنویس اختصاصی gsxr

بسیاری از طرفداران به دنبال تایید ساخت سریال «خدای جنگ» از علاقه بسیار زیاد خود برای حضور کریستوفر جاج در نقش اصلی این سریال گفته‌اند و حتی برخی دیگر نیز پا را فراتر گذاشته‌اند و اظهار داشتند که بدون حضور این بازیگر، اصلا سریال را تماشا نخواهند کرد.

تبلیغات
سریال God of War
سریال God of War

این در حالی است که فعلا گزینه‌های دیگری نیز برای نقش کریتوس در سریال «خدای جنگ» وجود دارد که شامل ستاره‌های سابق و فعلی WWE همچون دیود باتیستا، تریپل اچ و بیل گولدبرگ می‌شود. درخواست‌هایی برای حضور هنری کویل و تام هالند در این سریال نیز وجود داشته است.

بنابر اطلاعاتی که قبلا آشکار شده بود، سریال «خدای جنگ» بر اساس بازی سال ۲۰۱۸ میلادی ساخته خواهد شد و بیننده‌ها شاهد ماجراجویی‌های کریتوس و آترئوس خواهند بود. راف جودکینز که قبلا در سریال چرخ زمان (The Wheel of Time) فعالیت داشته، مدیر اجرایی این سریال خواهد بود.

منبع: playstationlifestyle

DARKSIRENChris redfieldDanteMgoodsLucciola BalladLonesome guyLone wolfO2GERALTarash arman07کیومرث❤GOD OF WAR❤》€@FA.k_RockKratosGOD OF WARVisible bearded manKHEDER_Pro_GamermrJohnny joestarmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا