هاست پرسرعت
بازی

ظاهرا اولین پوستر Assassin’s Creed Mirage فاش شده است

ظاهرا اولین پوستر Assassin’s Creed Mirage فاش شده است

به‌نظر می‌رسد که اولین تصویر هنری یا پوستر از بازی Assassin’s Creed Mirage لو رفته است.

دقایقی قبل، یک کاربر توئیتر به‌نام Synth Potato Ameer تصویری به اشتراک گذاشت که ادعا می‌کند از فروشگاه‌های یوبی‌سافت (Ubisoft) به طور تصادفی دریافت کرده است. در این تصویر لو رفته نام The Forty Thieves Quest دیده می‌شود. به احتمال زیاد این پوستر مربوط به یک مرحله اضافه برای پیش‌خریدکنندگان است یا می‌تواند نام یکی از بسته‌های الحاقی Season pass بازی باشد.

تبلیغات

با توجه به استفاده از کلمه Thieves که ‌به‌ معنای دزدان است، شایعه‌ی اخیر که به دزد بودن شخصیت اصلی اشاره داشت، می‌تواند صحت داشته باشد. یوبی‌سافت هنوز درستی یا عدم درستی این تصویر را تایید نکرده است.

چند روز پیش، چندین منبع معتبر گزارش دادند که یوبی‌سافت علاوه بر ساخت ریمیک نسخه اول Assassin’s Creed، در حال کار روی یک نسخه جدید به‌نام Mirage است که قرار است با آن به ریشه‌های اولیه سری بازگردد. یوبی‌سافت برای چند روز آینده رویدادی را برای سری Assassin’s Creed ترتیب داده است و احتمالا در آن رویداد شاهد معرفی این بازی‌ها خواهیم بود.

ظاهرا اولین پوستر Assassin’s Creed Mirage فاش شده است
DARKSIRENAmir :))متینEllie TerminatorAl.ml.khEMINEM FANAli G_HSky ManAmirsadeq77o0ashil0oEmperor Nima ShamsABDVDخلوتAhmad_TRM.MTmeysambKurosداییAlbertmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا