هاست پرسرعت
بازی

فاش شد: شخصیت‌های کلاسیک Call of Duty در راه Warzone و Vanguard

فاش شد: شخصیت‌های کلاسیک Call of Duty در راه Warzone و Vanguard

Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۴ مرداد به‌روزرسانی میان‌فصلی جدیدی را به نام Reloaded دریافت کرد و حال بازیکنانی که مشغول کند و کاو در فایل‌های بازی شده‌اند، به اطلاعات جالبی دست پیدا کرده‌اند.

OneLeaker، افشاگر نام‌آشنای دنیای بازی و فناوری باور دارد که شخصیت‌های شرور نمادین سری Call of Duty به زودی به عنوان اپراتورهای قابل بازی، به این بتل رویال و البته Vanguard اضافه خواهند شد.

Reality، دیگر افشاگر این حوزه که قبلاً محتویات بسیاری را درباره Modern Warfare 2 و عنوان بعدی استودیو Treyarch از طریق جست و جو در فایل‌های نسخه موبایل Warzone لو داده بود، ادعا می‌کند که چهار شخصیت کلاسیک این سری در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت که در ادامه، مختصر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

اولین شخصیت کسی نیست جز رائول مندز، شخصیت منفی اصلی کمپین Black Ops 2 که کاربران آن را به واسطه تاثیرش در دنیای مواد مخدر داستان این اثر به یاد دارند. گابریل تی رورک شخصیت منفی اصلی نسخه Ghosts مجموعه نیز در این فایل‌ها حضور دارد.

تبلیغات

He Seraph Zhen-Zhen شخصیت حاضر در بازی‌های Black Ops 3 و Black Ops 4 یکی دیگر از اپراتورهایی است که احتمالاً در Vangaurd شاهدش خواهیم بود.

در نهایت به خالد الاسد می‌رسیم که حضور دوباره آن در نسخه‌های جدید اصلاً عجیب نیست، زیرا در هر دو نسخه اورجینال Modern Warfare حضور داشت و سپس اکتیویژن دوباره از او در Modern Warfare 2019 بهره گرفت. این موضوع او را نامزد اصلی قرارگیری در محتوای اضافی پیش‌خرید Modern Warfare 2 می‌کند.

سرانجام باید گفت که مشخص نیست این شخصیت‌ها چه زمانی در بازی‌های مذکور حضور پیدا کنند و آیا واقعاً چنین چیزی رخ خواهد داد یا خیر. اکتیويژن مدتی پیش رسماً تایید کرد که Terminator، شخصیت محبوبی که آرنولد شوارتزنگر وظیفه نقش‌آفرینی آن را در دنیای سینما به عهده دارد در به‌روزرسانی Reloaded فصل چهارم در دسترس قرار می‌گیرد.

نظر شما چیست؟ آیا Call of Duty: Warzone و Vanguard برای اثرگذاری بیشتر به وجود شخصیت‌های کلاسیک مجموعه نیاز دارند؟

Invisible bearded userاتزیو آدیتورهmeysambJonah hexSaman_hkAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا