هاست پرسرعت
خودرو

فالوین T9؛ شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی چری با قیمت 18 هزار دلار

فالوین T9؛ شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی چری با قیمت 18 هزار دلار

شرکت چری شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی فالوین T9 را با قیمت حدود ۱۸ هزار دلار روانه بازار چین کرد.
چری فالوین T9 هیبریدی وارداتی

این خودروساز چینی اعلام کرد فالوین T9 که در سبد محصولات فالوین این خودروساز قرار می‌گیرد با قیمت ۱۸ تا ۲۴ هزار دلار در دسترس مشتریان خواهد بود. قرار بود فالوین T9 که در چهار تیپ عرضه می‌شود ابتدا باقیمت ۲۲ هزار دلار عرضه شود اما حالا قیمت آن با کاهشی قابل‌توجه به حدود ۱۸ هزار دلار رسیده است. همچنین بیش از ۴۵ هزار نفر این خودرو را سفارش داده‌اند.

چری فالوین T9 به عنوان یک شاسی‌بلند میان سایز طول/عرض/ارتفاع به ترتیب ۴۷۹۵/۱۹۳۰/۱۷۳۸ میلی‌متری دارد و فاصله بین محوری آن به ۲۷۷۰ میلی‌متر می‌رسد. همچنین خودروی موردبحث به‌صورت پنج و هفت نفره عرضه خواهد شد. بد نیست بدانید فالوین T9 نسخه پلاگین هیبریدی از چری تیگو ۹ به شمار می‌رود و از نظر طراحی شاهد جلوپنجره‌ای بسته به همراه تریم آبشاری و لوگوی بزرگ چری هستیم. در بخش عقب نیز عناصر طراحی برگرفته از تیگو ۹ مشهود هستند اما لوگوی انگلیسی فالوین به زیر چراغ‌های عقب منتقل شده است. این خودرو با ۵ رنگ سفید، خاکستری، آبی، مشک و سبز در دسترس خواهد بود. وقتی وارد کابین چری فالوین T9 شوید طراحی مینیمالیستی با نمایشگر شناور ۱۵.۶ اینچی، پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی و غربیلک فرمان دی کات را مشاهده خواهید کرد. پایین نمایشگر مرکزی هم دریچه‌های تهویه هوا قرار دارند.

در کنسول مرکزی خودرو پانل شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند ۵۰ واتی، نگه‌دارنده فنجان و کلیدی چرخان قرار دارد. همچنین شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی چری از اپل کارپلی و های کار پشتیبانی می‌کند. این خودرو تجهیزات متنوعی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به هدآپ دیسپلی، سیستم صوتی سونی با ۱۴ بلندگو، نورپردازی داخلی با ۲۵۶ رنگ، تشخیص صوت و چهره، بلوتوث، پایش وضعیت راننده و دستیار صوتی هوش مصنوعی اشاره کرد. به جز مدل پایه، سایر تیپ‌ها با سیستم‌های کمک‌راننده سطح ۲ عرضه می‌شوند.

صندلی راننده دارای تنظیمات برقی در جهت‌های مختلف است و از عملکردهای ماساژور، گرم‌کن و سردکن پشتیبانی می‌کند. صندلی سرنشین نیز با یک دکمه به حالت تخت درمی‌آید. همین حالت برای صندلی‌های ردیف دوم و سوم نیز وجود دارد. همچنین با فشردن یک دکمه می‌توان صندلی‌های ردیف دوم را جابجا کرد تا ورود و خروج به صندلی‌های ردیف آخر راحت‌تر صورت پذیرد.

نیروبخش چری فالوین T9 قوای محرکه پلاگین هیبریدی شامل پنجمین نسل پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو و موتوری برقی است که بسته به تریم انتخابی با یک گیربکس DHT یا ۳ سرعته DHT همکاری می‌کند. حداکثر قدرت پیشرانه بنزینی به ۱۵۴ اسب بخار و گشتاور آن به ۲۲۰ نیوتون متر می‌رسد درحالی‌که قدرت و گشتاور موتور برقی به ترتیب ۲۰۱ و ۳۱۰ نیوتون متر است. فالوین T9 صفر تا صد کیلومتر در ساعت ۷ ثانیه‌ای دارد. ظرفیت باتری خودرو به ۱۹.۴۳ کیلووات ساعت می‌رسد و در حالت برقی می‌توان به شعاع حرکتی ۱۲۰ کیلومتری دست یافت. مجموع توان پیمایش چری فالوین T9 نیز بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر خواهد بود. باید دانست رساندن شارژ ۳۰ درصدی باتری به ۸۰ درصد به ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد. چری می‌گوید در آینده نسخه ارتقا یافته این خودرو با شعاع حرکتی ۲۰۰ کیلومتری در حالت برقی را نیز عرضه خواهد کرد.

فالوین T9؛ شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی چری با قیمت 18 هزار دلار

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۵ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا