هاست پرسرعت
سخت‌افزار

فروشگاه مینی کامپیوتر مرکز فروش آل این وان

فروشگاه مینی کامپیوتر مرکز فروش آل این وان

—————- رپرتاژ آگهی —————–

امروزه کامپیوتر به ابزاری تبدیل شده است که بسیاری از مردم بدون آن زندگی را دشوار می‌دانند. با پیشرفت تکنولوژی، کامپیوترها نیز روز به روز در حال گسترش هستند و مدل‌های سنتی و قدیمی جای خود را به دسکتاپ‌های جدید می‌دهند. در واقع اولین «ماشین محاسبه» ماشین تحلیلی چارلز بابیج بود که فقط می‌توانست مسائل ساده ریاضی را حل کند. اما کامپیوتری که امروزه استفاده می‌کنیم با گذشته بسیار متفاوت است. تقریباً در هر دسته از انواع کامپیوترها حداقل یک رایانه طراحی شده که سریعتر، زیباتر و قدرتمندتر از همیشه است. کامپیوترهای آل این وان در این دسته قرار می گیرند.

All in one چیست؟
دسکتاپ‌ها برای عملکرد به اجزای مختلفی نیاز دارند. یک کامپیوتر خانگی به اجزای داخلی مانند چیپست‌ها، پردازنده‌ها، هارد دیسک‌ها، کارت‌های صوتی و تصویری به عنوان اجزاء و سایر قطعاتی که همگی در یک کیس قرار گرفته اند، نیاز دارد. مانیتورها، کیبوردها، بلندگوها و ماوس‌ها لوازم جانبی دیگری هستند که همگی می‌توانند به کیس خود متصل شوند. علاوه بر این، لوازم جانبی دیگری مانند چاپگر یا اسکنر نیز می‌تواند با کار شما مطابقت داشته باشد. با این حال، all in one یک سیستم کامپیوتری است که در آن تمام اجزای داخلی روی یک برد مخصوص، معمولاً در پشت یک صفحه LCD، نصب می‌شوند. این صفحه نمایش نیز بر روی پایه مخصوص نصب شده است.
پنج دلیل اساسی برای خرید این نوع کامپیوتر وجود دارد که در زیر ذکر شده است. آگاهی از این پنج دلیل برای کسانی که هنوز از مزایایی که یک all in one می‌تواند برایشان داشته باشد، مطمئن نیستند بسیار مهم است. توجه به این نکات می تواند در انتخاب مناسب شما بسیار موثر باشد.

 

5 دلیل برای خرید کامپیوتر all in one

دلیل اول: دیگر مجبور نیستید مانیتور و کیس جدا بخرید.
یکی از دلایل اصلی خرید کامپیوتر آل این وان این است که تمام قطعات در آن گنجانده شده است و نیازی به خرید مانیتور جداگانه یا سایر لوازم جانبی ندارد. طراحی صفحه نمایش ال سی دی all in one روز به روز نازک‌تر و پیشرفته‌تر می‌شود و قطعات داخلی این کامپیوتر در پشت صفحه نمایش به صورت یکپارچه قرار گرفته است. کاربران دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی اضافی ندارند، مگر اینکه بخواهند دستگاه‌های جداگانه‌ای مانند چاپگر و اسکنر را به این رایانه همه کاره (all in one) متصل کنند. با کامپیوتر all in one می‌توانید به راحتی در دنیای مجازی وب گشت و گذار کنید و اسناد مختلفی را با برنامه‌های مختلف مانند Office ایجاد کنید.
برخی از کاربران بر این باورند که کامپیوترهای all in one نسبت به دسکتاپ‌ها گران‌تر هستند، زیرا باید برای یک صفحه تخت بیشتر از یک مانیتور رایانه معمولی بپردازند. اما باید بدانید که بزرگترین مزیت all in one این است که به هیچ ابزار و تجهیزاتی مانند مانیتور، کیس و… نیاز ندارد. سازندگان کامپیوترهای همه کاره یا بدون کیس از جمله Dell این محصول را به گونه‌ای عرضه کرده اند که تمامی اجزای داخلی کامپیوتر در صفحه نمایش ادغام شده است. به همین دلیل دیگر برای استفاده از این کامپیوتر نیازی به جستجو در فروشگاه های مختلف برای مانیتور یا کیس نیست.

دلیل دوم: میز کار زیباتری داشته باشید.
مانیتورهای رایانه های قدیمی از فناوری اشعه کاتدی استفاده می‌کنند. این مانیتورها بسیار بزرگ هستند و اغلب نیمی از فضای میز شما را اشغال می‌کنند، یکی دیگر از مشکلات کیس های سنتی، بزرگ بودن کیس آن‌ها است که فضای بیشتری از میز یا زیر میز را اشغال می‌کند. سایر لوازم جانبی مانند ماوس و کیبورد نیز همین مشکل را دارند. با این حال، کامپیوترهای All In One فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. در برخی موارد، حتی ممکن است مانیتورهای آن‌ها را بر روی دیوار نصب کنید و فضای میز خود را خلوت‌تر کنید. این ویژگی برای کسانی که در آپارتمان‌های کوچک یا ادارات با فضای محدود کار می‌کنند بسیار خاص و مهم است.
 

فروشگاه مینی کامپیوتر مرکز فروش آل این وان

دلیل سوم: مصرف برق و هزینه انرژی را کاهش دهید.
یکی از ترفندهایی که سازندگان کامپیوترهای all in one هنگام طراحی از آن استفاده می‌کنند، طراحی لپ تاپ است، زیرا لپ تاپ‌ها نه تنها باعث صرفه جویی در فضا در محل کار می‌شوند، بلکه کامپیوتر‌های پیشرفته و همه کاره (all in one) نیز به همین روش تولید می‌شوند. علاوه بر این، اجزای داخلی گرمای کمتری تولید می‌کنند. این امر مصرف برق شما را کاهش می‌دهد و گرمای کمتری در محل کار شما وجود دارد که از نظر زیست محیطی بسیار مفید است.

دلیل 4: راه اندازی، پیکره بندی و استفاده بسیار آسان است.
خرید کامپیوتر از یک فروشگاه معتبر فقط منطقی است، که بتوانید به راحتی آن را نصب و استفاده کنید. کابل‌های برق به خوبی به اجزای مختلف کامپیوتر متصل هستند و می‌توانید بدون هیچ مشکلی از مینی کامپیوتر خود استفاده کنید. با این حال، رایانه‌های بدون کیس را، می توانید به راحتی روی دیوار نصب کنید یا روی میز خود قرار دهید و از راحتی کار با آن لذت ببرید. همچنین تمامی پورت‌های به کار رفته در این آل این وان در مکان‌های مناسبی قرار دارند که معمولا در زیر یا کنار مانیتور قرار دارند. این بدان معنی است که لوازم جانبی اضافی را می‌توان به راحتی به دستگاه متصل کرد.
کامپیوترهای آل این وان نه تنها راه اندازی آسانی دارد، بلکه طراحی کاربر پسندی نیز دارد. این کامپیوتر فاقد کابل‌های اضافی است و حتی دارای چند رابط ساده برای کمک به کاربران است.

دلیل 5: آل این وان ها قابلیت ارتقا دارند.
اگر به تازگی  all in oneخود را خریداری کرده اید، اکنون نیازی به ارتقاء آل این وان خود ندارید و می‌توانید سال ها از کار با یک دستگاه عالی و پیشرفته لذت ببرید. اما اگر شما از جمله کاربرانی هستید که مدت زیادی است که all in one دارید می‌توانید فقط در مورد برخی از قطعات مانند RAM (هر چند برای به‌روزرسانی این بخش نکاتی وجود دارد) و پردازنده صحبت کنید. البته برخی از مدل های AIO به شما امکان ارتقای رم و حافظه داخلی را نیز می دهند. همانطور که می دانید، ارتقاء all in one به اجرای سریعتر برنامه ها و سوئیچ سریعتر کمک می کند. با ارتقای رم همه در یک، ظرفیت بیشتری برای داده ها وجود خواهد داشت.

 

فروشگاه مینی کامپیوتر مرکز فروش آل این وان

 

نوع کاربری all in one

آل این وان ها انواع مختلفی دارند از جمله تین کلاینت، زیروکلاینت. تین کلاینت‌ها، یک شبکه کامپیوتری کوچک و آماده برای استفاده است که در عین استفاده از کمترین منابع سخت افزاری، بالاترین عملکرد و امنیت را برای شبکه‌های کامپیوتری ارائه می‌دهد. در اینجا می توانیم به عنوان نمونه از آل این وان تین کلاینت 5060 دل وایز و آل این وان تین کلاینت 7010 دل وایز نام ببریم. اما اگر تعداد زیادی کاربر و امکان استفاده از سرور را دارید می‌توانید از زیروکلاینت‌ها استفاده کنید همچون آل این وان زیروکلاینت 5040 دل وایز. زیروکلاینت‌ها فاقد رم وهارد هستند و از تجهیزات سرور استفاده می‌کنند.
 

راهنمای خرید آل این وان از فروشگاه مینی کامپیوتر

اگر شما هم علاقه مند به خرید یک کامپیوتر آل این وان هستید یا به دنبال مرکزی هستید که بتوانید کامپیوتر بدون کیس خود را تعمیر کنید، می‌توانید به فروشگاه مینی کامپیوتر که نمایندگی فروش، خدمات پس از فروش آل این وان و تعمیر انواع مدل های آل این وان می باشد مراجعه کنید.
 

آدرس وبسایت: https://minicomputer.ir

 

فروشگاه مینی کامپیوتر مرکز فروش آل این وان – مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا