هاست پرسرعت
خودرو

فروش فوری خودرو در کمترین زمان ممکن با نیکبخت خودرو

فروش فوری خودرو در کمترین زمان ممکن با نیکبخت خودرو

یکی از پر ریسک ترین معاملات در ایران، معامله ی خودرو می باشد که عاری از دردسر هم نیست، بدون شک هرگاه که مسئله خرید و یا فروش فوری ماشین کارکرده در میان باشد، چالش های زیادی پیش روی فروشنده و خریدار قرار میگیرد. چالش هایی مثل کارشناسی خودرو و مسائل حقوقی که فرایند خرید و فروش خودرو را بسیار پیچیده و حساس می کند و طبیعی است که این فرایند زمان زیادی را تلف کند. فروش خودرو به شیوه‌های سنتی ممکن است، مشکلات زیادی به همراه داشته باشد؛ معامله خودرو به روش سنتی یک پروسه پر دردسر و زمانبر طلقی می شود و حتی ممکن است نا مطمئن ترین معامله را باشد. مبحث اطمینان از سلسله مراتبی است که به راحتی بدست نمی آید، گاها اتفاق افتاده که خودرو از نظر فنی با آنچه فروشنده ادعا می‌کند تفاوت داشته ولی از چشم پنهان بوده، در چنین شرایطی نیاز به یک تعمیرکار ماهر و متخصص خودرو احساس می شود تا قبل از خرید از ایرادات فنی واحتمالی خودرو شما را باخبر کند.

nikbakhtkhodro

در میان این همه آشفتگی ها و استرس ها، سایت های خرید و فروش خودرو ایجاد شد که کار را برای مردم راحت تر کرد البته اعتماد به این نوع از سایت ها نیز تنش های خود را می طلبد. این سوال که چگونه میتوان به یک سایت برای فروش ماشین آن هم به صورت آنلاین اعتماد کرد پاسخ آن، اعتباری است که در پی چند سال  در بین مخاطبین خود به دست آورده است. نیکبخت خودرو ، بیش از ۲ دهه است که در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت می باشد. اعتباری که در نیکبخت خودرو بدست آمده نتیجه چند سال خدمت درست و بجا این مجموعه بوده که باعث جلب اعتماد مشتریان گرامی شده است از طرفی مجموعه ی نیکبخت خودرو در زمینه فروش فوری خودرو به گونه ای عمل می کند که درکمترین زمان و بعد از کارشناسی تخصصی رایگان ماشین توسط کارشناسان مجرب، قیمت منصفانه خودرو را اعلام می دارد و در صورت رضایت فروشنده، کارهای نقل و انتقال سند بسیار سریع انجام می شود و مبلغ خودرو بصورت چک روز به فروشندگان محترم پرداخت می شود.

مزیت خرید و فروش خودرو کارکرده به صورت آنلاین در نیکبخت خودرو

شکی نیست که استفاده از اینترنت باعث صرفه جویی در زمان می‌شود، امروزه با روی کار آمدن اینترنت و دنیای مجازی، بسیاری از ما تقریبا همه اقلام مورد نیازمان، حتی خودرو را اینترنتی می‌خریم، چراکه وقتی می‌توان با خیال راحت در منزل نشست و با چند کلیک و کمی جستجو بسیاری از کارهای وقت‌گیر مربوط به انتخاب، مقایسه قیمت، بررسی جزئیات و امکانات خودرو را انجام داد، چرا باید وقت‌مان را برای جستوجوی فیزیکی در نمایشگاه ها و مکان های خرید و فروش خودرو تلف کنیم؟ خرید و فروش آنلاین خودرو که در نگاه اول کمی پرریسک به‌نظر می‌ آید تا حد زیادی کارها را راحت ‌کرده است ناگفته نماند برای مذاکره و خرید خودرو در پایان کار و تحویل خودرو باید به‌شکل حضوری اقدام کرد.  با استفاده از اینترنت برای خرید خودرو، می توان تصمیمات آگاهانه تری گرفت چراکه زمان بیشتری برای در نظر گرفتن همه احتمالات در اختیار دارید آن هم در یک فضای آرام و به دور از هرگونه مزاحمت. البته باید تمامی تحقیقات لازم را انجام داده و از یک سایت معتبر خرید کنید. قیمت گذاری روی خودرویی که قصد خرید یا فروش آن را دارید تا مراحل و قوانین معامله خودرو و انتقال، خرید خودرو دست دوم و کارکرده نیازمند دقت و توجه بسیاری است. نیکبخت خودرو از جمله سایت های خرید و فروش خودرو صفر و کارکرده می باشد که با اطمینان خاطر و با خیال راحت می توان به آن رجوع کرد. نیکبخت خودرو خدماتی در زمینه خرید و فروش خودرو به خریداران و فروشندگان خودرو چه صفر و چه کارکرده ارائه می کند که فرآیند خرید و فروش خودرو، خیلی سریع و بسیار شفاف طی شود تا یک تجربه ای دلنشین از یک معامله پر دغدغه‌ و استرس زا برای فروشنده و خریدار رقم بخورد.

فروش خودرو کارکرده

فرآیند فروش خودرو کارکرده در نیکبخت خودرو

  • ورود به سایت: فروشنده و خریدار ابتدا وارد سایت نیکبخت خودرو شده و اطلاعات خودرو خود را در سایت ثبت میکند.
  • تعیین وقت: کارشناسان فروش مجموعه با فروشنده تماس گرفته و بعد از بررسی در نهایت زمان کارشناسی خودرو را با فروشنده نهایی میکنند.
  • کارشناسی خودرو: متخصصان خبره رنگ ، بدنه و فنی نیکبخت خودرو، ماشین را با بیش از ۱۵۵ فاکتور ارزیابی میکنند ونتیجه آنرا ثبت میکنند.
  • بررسی مدارک: کارشناسان حقوقی نیکبخت خودرو تمامی مدارک ماشین را بررسی و تایید نهایی را صادر میکنند.
  • ارزش گذاری: در یک جلسه حضوری با کارشناسان قیمت گذاری، قیمت منصفانه ماشین تعیین میشود.
  • نقل و انتقال: با هماهنگی بخش حقوقی در کمتر از ۱ ساعت کارهای نقل و انتقال خودرو و سند انجام میگردد.

پیشنهادات فروش خودرو کارکرده طبق درخواست فروشنده

پیشنهادات فروش خودرو کارکرده طبق درخواست فروشنده

نیکبخت خودرو سه طرح ویژه برای نقدینگی فروش خودرو به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد که مراجعه کنندگان محترم با توجه به شرایط خود یکی از روش های پیشنهادی را انتخاب می کنند و به عقد قرارداد می پردازند، این سه طرح پیشنهادی فروش به صورت زیر ارائه می شود:

۱_ طلایی: در این پیشنهاد سرعت نقدینگی ۲ ساعت کاری می باشد همراه خدماتی چون: گزارش رایگان کارشناسی خودرو، کشف قیمت، قرارداد، واریزی فوری و تایید و تضمین واریزی به مشتری.

۲_ نقره ای: سرعت نقدینگی در این پیشنهاد متوسط می باشد و ۳ تا ۷ روز کاری زمان می برد و مزایای این پیشنهاد به صورت : گزارش کارشناسی سلامت خودرو(رایگان)، نمایش خودرو در شبکه فروش گسترده ی شرکت که این شبکه ماهیانه بیش از ۲۰۰ هزار بازدید دارد، طرح فروش نقدی و معاوضه، قرارداد و انجام معامله و نقل و انتقال سند.

۳_ برنزی: سرعت نقدینگی دراین پیشنهاد پایین بوده و تا ۱۰ روز کاری زمان می برد و مزایای این پیشنهاد به شرح زیر می باشد: گزارش کارشناسی سلامت خودرو(رایگان)، نمایش خودرو در شبکه فروش گسترده ی شرکت که این شبکه ماهیانه بیش از ۲۰۰ هزار بازدید دارد، طرح فروش نقدی و معاوضه، قرارداد، پاسخگویی تلفنی.

ضمانت ۷ روزه در صورت مشاهده هرگونه ایراد

از دیگر خدمات نیکبخت خودرو به خریداران خودروی دسته دوم که باعث آسودگی خاطر آن ها از خریدی که انجام میدهد، می توان اشاره کرد به ضمانت ۷ روزه کارشناسی خودرو، که تا ۷ روز بعد از خرید ضمانت کارشناسی پابرجاست. این امردر اصل برای جلب اعتماد شما از نیکبخت خودرو می باشد که به شما این ارمغان را می دهد که با خیال آسوده و با اطمینان خرید خود را انجام دهید و از یک معامله پر دغدغه یک لبخند رضایت هدیه بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا