هاست پرسرعت
بازی

فروش نسخه‌ی فیزیکی God of War Ragnarok در بریتانیا از Elden Ring و Modern Warfare 2 پیشی گرفت

فروش نسخه‌ی فیزیکی God of War Ragnarok در بریتانیا از Elden Ring و Modern Warfare 2 پیشی گرفت

بازی God of War Ragnarok پس از FIFA 23 بزرگ‌ترین لانچ فیزیکی (نسخۀ فیزیکی) سال 2022 را به ثبت رساند و در هفتۀ اول انتشار خود در مقام اول پرفروش‌ترین بازی‌های فیزیکی بریتانیا قرار گرفت.

با توجه به این جدول، Ragnarok در هفته‌ی نخست عرضه‌ی خود نسبت به Elden Ring ،Call of Duty: Modern Warfare 2 و Pokémon Legends: Arceus فروش بیش‌تری در نسخه‌ی فیزیکی داشت. 82 درصد این دیسک‌ها مروبط به پلی استیشن 5 و 18 درصد آن‌ها مربوط به پلی استیشن 4 می‌شوند.

شایان ذکر است که Modern Warfare 2 در فروش دیجیتالی عملکرد چشم‌گیری داشته است و با انتشار آمار فروش دیجیتالی Ragnarok در هفته‌ی جاری، مشخص می‌شود که کدامیک در مجموع موفق‌تر عمل کرده‌اند. با این حال اما، افتتاحیه‌ی بسیار خوبی را برای این عنوان انحصاری شاهد بوده‌ایم.

شرکت GfK هفته‌ی گذشته اعلام کرده بود که فروش Ragnarok تنها در عرض یک روز حتی از فروش نسخه‌های پیشین این مجموعه در عرض یک هفته هم بیش‌تر بوده است. فروش این عنوان در هفته‌ی نخست نیز 51 درصد نسبت به God of War 2018 افزایش یافت. در مقایسه با سایر نسخه‌های God of War هم باید گفت که Ragnarok در عرض این هفته به سومین نسخه‌ی پرفروش و دومین نسخه‌ی درآمدزا تبدیل شده است.

تبلیغات

همچنین، 12 درصد فروش این بازی در پلی استیشن 5 به باندل مخصوص این کنسول مربوط می‌شود. جالب آن است که به گفته‌ی دوریان بلُچ (Dorian Bloch)، رئیس GfK، حدود 60 درصد پلی استیشن 5های خریداری شده در این هفته را باندل مذکور تشکیل می‌دهد و موفق‌ترین هفته را در فروش این کنسول رقم می‌زند. به هر صورت، سلطه‌ی دوهفته‌ای Modern Warfare 2 بر صدر این جدول فروش پایان یافت و این عنوان پس از کاهش 39 درصدی فروش خود، در رتبه‌ی دوم قرار گرفت.

Sonic Frontiers، دیگر عنوان بزرگ این هفته، رتبه‌ی چهارم را کسب کرد و نسبت به Sonic Forces 2017 به میزان 5 درصد بیش‌تر فروخت. Football Manager 2023 نیز جایگاه یازدهم را در اختیار دارد و در مقایسه با نسخه‌ی سال گذشته، 18 درصد کم‌تر فروخته است.

نسخه‌ی فیزیکی پلی استیشن 4 بازی Stray هم منتشر شد و با رتبه‌ی 23 به جدول آمد. Tactics Ogre: Reborn و Cobrai Kai 2: Dojo’s Rising نیز به ترتیب در رتبه‌های 24 و 28 قرار گرفتند. دیگر عنوان مهم سونی یعنی Horizon: Forbidden West به رتبه‌ی 7 صعود می‌کند و 141 درصد افزایش فروش دارد. Mario Kart Deluxe ،Nintendo Switch Sports ،Splatoon 3 ،Animal Crossing: New Horizons و Minecraft در نینتندو سوییچ به ترتیب 34، 19، 22، 50 و 42 درصد افزایش فروش داشته و در رتبه‌های 5، 6، 8، 9 و 10 قرار گرفته‌اند.

جزئیات این جدول به شرح زیر است:

عنوان رتبه‌ی این هفته رتبه‌ی هفته‌ی گذشته
God of War Ragnarok 1
Call of Duty: Modern Warfare 2 2 1
FIFA 23 3 2
Sonic Frontiers 4
Mario Kart 8 Deluxe 5 3
Nintendo Switch Sports 6 4
Horizon: Forbidden West 7 12
Splatoon 3 8 5
Animal Crossing: New Horizons 9 7
Minecraft (Switch) 10 8
DARKSIRENKOOSHANEA GAMERJim Hawkins77Tlou part 2 game of the centuryNimaعلیParham_ShM.KhHaj ClankALIREZA0111هادی صفایی#ONLY_PS5FernandoGrandWardenFINNArashWizard of Rigayahyabloodbornemore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا