هاست پرسرعت
بازی

فهرست بازی‌های رایگان ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس فاش شد

فهرست بازی‌های رایگان ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس فاش شد

افشاگر همیشگی بازی‌های سرویس پلی استیشن پلاس (PlayStation Plus) فهرست بازی‌های رایگان ماه سپتامبر نوع اسنشال (Essential) این سرویس را فاش کرد.

این شخص که در وبسایت Dealabs با نام کاربری billbil-kun شناخته می‌شود، از ماه سپتامبر 2021 تاکنون، تقریباً هر ماه بازی‌های رایگان این سرویس اشتراکی را پیش از اعلام رسمی سونی افشا می‌کند. بنا بر گفته‌های این شخص، Need for Speed Heat نیز در میان بازی‌های رایگان این ماه قرار دارد.

فهرست عناوینی که از تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) تا 4 اکتبر (12 مهر) در دسترس خواهند بود، به شرح زیر است:

تبلیغات
  • Need for Speed Heat (پلی استیشن 4)
  • Granblue Fantasy: Versus (پلی استیشن 4)
  • Toem (پلی استیشن 5)

بازی Need for Speed Heat نسخه‌ی 24ام از این مجموعه است که در سال 2019 منتشر شده بود. Toem نیز یک عنوان مستقل در سبک ماجراجویی است و Granblue Fantasy: Versus در سبک مبارزه‌ای و نقش‌آفرینی قرار دارد.

همچنین، عناوین رایگان ماه گذشته که Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 و Yakuza: Like a Dragon برای هر دو کنسول پلی استیشن 5 و 4 و Little Nightmares برای پلی استیشن 4 را شامل می‌شوند، تا تاریخ 6 سپتامبر در دسترس خواهند بود.

BlackCityDARKSIRENافسر جنگ نرم سونیکاکاسنگیmeysambMahyarMsmامیر حسینInvisible bearded userM.KhHerfeiyمتینPorfosorJavad.Starscorpionesتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Dr.PyroJin sakaimohammad reza gamer@alistarامیر گیمرmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا