هاست پرسرعت
بازی

فیلم Avatar به سینماها باز می‌گردد

فیلم Avatar به سینماها باز می‌گردد

فیلم Avatar قرار است قبل از اکران دنباله آن در اواخر سال جاری میلادی با کیفیت 4K روی پرده سینماها اکران شود.

فیلم آواتار (Avatar) برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ میلادی روی پرده سینماها اکران شد و به لطف جلوه‌های ویژه برجسته خود توانست به فروش قابل توجهی دست پیدا کند و تحولی در صنعت فیلم‌سازی ایجاد کند. حالا پس از ۱۳ سال، این فیلم قرار است بار دیگر با کیفیت 4K روی پرده سینماها اکران شود.

فیلم «آواتار» ساخته جیمز کامرون (James Cameron) و با بازی زوئی سالدانا (Zoe Saldaña) و سم ورثینگتون (Sam Worthington) در نقش اصلی بود و توانست به فروشی بیش از ۲ میلیارد دلار در گیشه دست پیدا کند و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شود. البته در سال ۲۰۱۹ میلادی، فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) توانست این عنوان را بدست بیاورد.

حدود یک ماه گذشته، فیلم «آواتار» بدون هیچ گونه اعلامیه از روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس حذف شد. حالا اعلام شده که این فیلم قرار است با کیفیت بسیار بالای 4K در تاریخ ۲۳ سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱) روی پرده سینماها بیاید.

تبلیغات

در همین راستا نیز تریلری برای فیلم «آواتار» منتشر شده که جزییات بسیار ریز و کیفیت رنگ بسیار زیاد این نسخه تازه از این فیلم را به رخ می‌کشد. این تریلر را از این لینک می‌توانید مشاهده کنید. در کنار آن نیز پوستری جذاب برای این فیلم منتشر شده که در ادامه قابل مشاهده است.

فیلم Avatar

فیلم آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) نیز دنباله‌ای برای فیلم اصلی به شمار می‌رود که در تاریخ ۱۶ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۲۵ آبان ۱۴۰۱) اکران خواهد شد. این فیلم ادامه ماجراجویی‌های جک و نیتیری در سیاره پاندورا را برای بیننده‌ها به نمایش در خواهد آورد. باید منتظر ماند و دید که آیا فیلم «آواتار ۲» می‌تواند فروشی بیشتر از فیلم «انتقام‌جویان ۴» داشته باشد یا خیر.

منبع: کولایدر

BlackCityThe Red Devilmeysambmohammad reza gamerArnaldموای
حتما بخوانید : چگونه بازی ساز شویم؟

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا