هاست پرسرعت
بازی

فیلم Knives Out 3 در مراحل اولیه توسعه قرار دارد

فیلم Knives Out 3 در مراحل اولیه توسعه قرار دارد

ریان جانسون، کارگردان سری فیلم‌های «Knives Out» اعلام کرده است که قسمت سوم این فرنچایز در مراحل اولیه توسعه قرار گرفته است.

تا انتشار فیلم «Glass Onion: A Knives Out Mystery» در سینماها در 23 نوامبر (2 آذر) و نتفلیکس در تاریخ 23 دسامبر (2 دی) چیزی نمانده است. رایان جانسون (Rian Johnson) کارگردان فیلم به همراه دنیل کریگ (Daniel Craig)، بازیگر نقش کاراگاه بنوا بلانک، به قسمت دوم فیلم بازگشته‌اند.

با وجود زمان کوتاه باقی مانده تا انتشار قسمت دوم، جانسون اعلام کرده است از حالا به ساختن قسمت سوم این فیلم فکر می‌کند. او اعلام کرده است که این فیلم هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد ولی او همچنان برای آن هیجان‌زده است و در تلاش است که فیلمی کاملا متفاوت از دو قسمت اول بسازد. قسمت اول این فیلم با فروشی بالغ بر 300 میلیون دلار، موفقیت چشم‌گیری داشته است.

تبلیغات

انتظار می‌رود که جانسون بعد از انتشار قسمت دوم، مدتی از کار کناره‌گیری کند ولی او ایده‌های زیادی برای ساخت قسمت سوم دارد. واکنش‌های اولیه به فیلم «Glass Onion» تا کنون بسیار مثبت بوده است ولی باید تا واکنش طرفداران به این فیلم مدتی دیگر هم صبر کرد.

در این قسمت، دنیل کریگ برای حل معمای جنایی دیگر به یونان سفر می‌کند. در کنار وی کیت هادسن ( Kate Hudson)، دیو باتیستا (Dave Bautista) و هیو گرانت (Hugh Grant) در این فیلم حضور خواهند داشت.

منبع: مووی‌وب

DARKSIREN

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا