هاست پرسرعت
بازی

فیلم Transformers: Rise of the Beasts این فرنچایز را ریبوت می‌کند

فیلم Transformers: Rise of the Beasts این فرنچایز را ریبوت می‌کند

بنابر صحبت‌های کارگردان، فیلم Transformers: Rise of the Beasts ریبوتی برای این فرنچایز به شمار می‌رود.

فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوران (Transformers: Rise of the Beasts) جدیدترین اثر از مجموعه فیلم‌های «تبدیل شوندگان» به شمار می‌رود که بنابر گفته‌های تازه کارگردان، این مجموعه را از نو آغاز می‌کند.

مجموعه فیلم‌های «تبدیل شوندگان» به کارگردانی مایکل بی (Michael Bay) توانستند توجه مخاطبان زیادی را به خودشان جلب کنند. در سال ۲۰۱۸ میلادی، فیلم بامبلبی (Bumblebee) رویکردی متفاوت نسبت به این مجموعه در پیش گرفت و با موفقیت نیز همراه شد.

حالا فیلم تازه این مجموعه به نام «تبدیل شوندگان: ظهور جانوران» فیلم‌های قبلی را نادیده خواهد گرفت و این مجموعه را از نو شروع خواهد کرد. کارگردانی این فیلم تازه را استیون کیپل جونیور (Steven Caple Jr) در دست دارد.

تبلیغات
فیلم Transformers: Rise of the Beasts

مطلب مرتبط:

  • اولین تریلر فیلم Transformers: Rise of the Beasts + پوستر

آنتونی راموس (Anthony Ramos) و دومینیک فیشبک (Dominique Fishback) از جمله بازیگران فیلم «تبدیل شوندگان: ظهور جانوران» به شمار می‌روند و از جمله صداپیشه‌های این فیلم نیز می‌توان به ران پرلمن (Ron Perlman)، میشل یئو (Michelle Yeoh)، پیت دیویدسون (Pete Davidson) و پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) اشاره کرد.

در فیلم «تبدیل شوندگان: ظهور جانوران»، اتوبات‌ها و ماکسیمال‌ها با یکدیگر همکاری می‌کنند تا بتوانند فرقه‌ای شرور از تبدیل شوندگان به نام ترورکان‌ها را از بین ببرند. این فیلم قرار است در تاریخ ۹ ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: کولایدر

DARKSIRENLonesome guymahdi12345BoogimanUNCLE ARTURJohnny joestarbad flashهادی صفایی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا