هاست پرسرعت
بازی

قرارداد خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت، گوگل را نگران کرده است

قرارداد خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت، گوگل را نگران کرده است

سونی در قبال قرارداد مایکروسافت و اکتیویژن (Activision)، بی‌تعارف برخورد کرده است و حالا کمپانی‌های بزرگ دیگر نیز در حال صحبت در مورد این موضوع هستند.

زمانی که مایکروسافت یک قرارداد همکاری با شرکت متا (فیسبوک) امضا کرد، سونی گوگل را در اردوگاه خود قرار داد. مشخص نیست که گوگل که اخیرا تعطیلی Stadia را اعلام کرده چه نگرانی خاصی در پی این موضوع دارد. با این حال، این غول موتور جستجو قبلا یک قراداد همکاری استراتژیک و چند ساله با اکتیویژن بلیزارد امضا کرده بود و احتمالا احساس می‌کند که اگر ناشر خریداری شود، با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

تبلیغات

اکتیویژن بلیزارد و گوگل در ژانویه 2020 اعلام کردند که وارد یک شراکت چند ساله شده‌اند و در پی آن، اکتیویژن بلیزارد از خدمات ابری گوگل استفاده خواهد کرد. یک سال بعد، مایکروسافت با راه حل ابری خود در Azure وارد صحنه شد. مایکروسافت از نظر قانونی موظف به رعایت قراردادهای اکتیویژن بلیزارد در صورت نهایی شدن خرید است، اما بعید است که شراکت فعلی با گوگل را تمدید کند.

این یکی از نگرانی‌هایی است که سونی نیز به اشتراک می‌گذارد، به خصوص وقتی صحبت از Call of Duty می‌شود. بر اساس گزارش جدیدی که توسط Dealreporter (از طریق SeekingAlpha) منتشر شد، گوگل به سونی ملحق شده است تا نگرانی‌های خود را در مورد این ادغام به قانون‌گذاران اتحادیه اروپا ابراز کند. این ابرکمپانی قبلا نگرانی‌های خود را برای قوانین ضد انحصار برزیل CADE اعلام کرده بود. خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت تاکنون تنها توسط عربستان سعودی تایید شده است و مایکروسافت امیدوار است که آن را تا قبل از پایان سال مالی 2023 به مرحله نهایی برساند.

Arkhamهادی صفاییmahdi12345هیلو ریچvahid gamerInvisible bearded userEllie MillerMishsfarshadxTlou part 2 game of the centuryO2Ahmad_TRCapitanChris redfieldEllie Terminatorعلیامیر حسینتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Mr.BadGuyEzio Auditore da Firenzemore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا