هاست پرسرعت
خودرو

قیمت گران‌ترین نسخه مازراتی گریکاله، ۱۲۰ هزار دلار

قیمت گران‌ترین نسخه مازراتی گریکاله، ۱۲۰ هزار دلار

فروش مازراتی گریکاله در آمریکا با قیمت پایهٔ ۶۳ هزار دلار آغاز شده که این رقم در گران‌ترین نسخه با سفارش آپشن‌ها تقریباً دو برابر می‌شود.

مازراتی فروش کراس‌اوور جدید گریکاله را در سه تیپ و دو نسخهٔ تولید محدود بنام PrimaSerie در آمریکای شمالی آغاز کرده است. قیمت گریکاله در ایالات‌متحده از ۶۳,۵۰۰ دلار آغاز می‌شود و درحالی‌که قیمت نسخه‌های تولید محدود مذکور اعلام نشده ولی میدانیم که کمتر از ۳۵۰ دستگاه از آن‌ها ساخته می‌شود. سه تیپ مختلف گریکاله GT، مودنا و تروفئو نام دارند و نسخهٔ PrimaSerie فقط در تیپ‌های مودنا و تروفئو ارائه می‌شود.

قیمت گران‌ترین نسخه مازراتی گریکاله، ۱۲۰ هزار دلار

تیپ‌های GT و مودنا هردو از پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ هیبریدی خفیف استفاده می‌کنند که در اولی ۳۰۰ اسب بخار و در دومی ۳۳۰ اسب بخار قدرت دارد. تیپ پرچم‌دار تروفئو اما به پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربوی نتونو مجهز است که ۵۳۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. هر سه تیپ به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز هستند و از یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک استفاده می‌کنند.

قیمت گران‌ترین نسخه مازراتی گریکاله، ۱۲۰ هزار دلار

تجهیزات استاندارد گریکاله در هر سه تیپ نیز شامل مواردی مثل صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی، نمایشگر ۸.۸ اینچی لمسی برای کنترل سیستم تهویه، هدآپ دیسپلی قابل تنظیم، سیستم صوتی سونوس فابر با ۱۴ بلندگو و ساعت دیجیتالی با طرح آنالوگ می‌شود. قیمت گران‌ترین تیپ این کراس‌اوور جدید ایتالیایی یعنی تروفئو از ۱۰۲,۵۰۰ دلار آغاز می‌شود و سفارش رنگ‌های متالیک و رینگ‌های ۲۱ اینچی فورج‌کاری شده به ترتیب ۸۰۰ دلار و ۳,۱۰۰ دلار به این مبلغ اضافه می‌کند.

قیمت گران‌ترین نسخه مازراتی گریکاله، ۱۲۰ هزار دلار

برای سفارش کالیپرهای ترمز مشکی براق باید ۵۰۰ دلار پرداخت کرد و تریم فیبر کربنی داخلی نیز ۱,۸۰۰ دلار هزینهٔ اضافی به همراه خواهد داشت. ازجملهٔ دیگر آپشن‌های سفارشی برای این خودرو می‌توان به gsxr‌های اسپرت، تودوزی چرمی پریمیوم، دوربین دید ۳۶۰ درجه، خروجی برق ۱۱۵ ولت در صندوق بار، ریل‌های سقفی و چراغ‌های جلوی تمام LED ماتریکسی اشاره کرد درحالی‌که مازراتی پکیج‌های سفارشی کمک‌راننده و پریمیوم پلاس را هم برای آن ارائه می‌کند. با سفارش همهٔ این آپشن‌ها، قیمت گریکاله حداکثر به ۱۲۰,۱۶۰ دلار می‌رسد که ۱۷,۶۶۰ دلار آن آپشن هستند.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا