هاست پرسرعت
بازی

مت ریوز کارگردان The Batman قراردادی چند ساله با برادران وارنر امضا کرد

مت ریوز کارگردان The Batman قراردادی چند ساله با برادران وارنر امضا کرد

مت ریوز که اخیرا کارگردانی فیلم The Batman را بر عهده داشته، قراردادی چندین ساله با کمپانی برادران وارنر به امضا رسانده است.

کمپانی برادران وارنر دیسکاوری اخیرا تغییراتی گسترده در دنیای سینمایی دی‌سی ایجاد کرده و چندین پروژه را کنسل کرده است اما به نظر می‌رسد که آینده پروژه‌های مرتبط با فیلم بتمن (The Batman) در امنیت قرار دارند چراکه کارگردان این فیلم یعنی مت ریوز (Matt Reeves) اخیرا قراردادی چندین ساله با این کمپانی به امضا رسانده است.

مت ریوز و همچنین کمپانی خودش به نام 6th & Idaho قراردادی را امضا کردند تا در سال‌های آینده، همکاری نزدیکی با کمپانی برادران وارنر داشته باشند. در اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی، مت ریوز فیلم «بتمن» با بازی رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش اصلی را به روی پرده سینماها آورد، فیلمی که توانست به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال تبدیل شود.

این فیلم توانست جهانی جذاب و جالب‌توجه پیرامون بتمن و کاراکترهای مرتبط به آن و جدای از دنیای سینمایی دی‌سی شکل بدهد و حالا مت ریوز و کمپانی برادران وارنر به دنبال توسعه این دنیای سینمایی هستند و سعی دارند آثار بیشتری از آن تولید کنند.

یکی از این آثار، سریالی بر محوریت شخصیت پنگوئن (Penguin) با بازی کالین فارل (Colin Farrell) در نقش اصلی است. اثری دیگر نیز پیرامون تیمارستان آرکهام (Arkham Asylum) در دست توسعه قرار دارد.

تبلیغات

با این حال، پس از کنسل شدن فیلم بت‌گرل (Batgirl)، شایعات در مورد متوقف شدن پروژه‌های در حال ساخت مت ریوز نیز وجود داشت اما حالا به لطف قرارداد چندین ساله او با کمپانی برادران وارنر، می‌توان از آینده این دنیای سینمایی بتمن مطمئن بود.

مت ریوز در رابطه با این قرارداد خود با کمپانی برادران وارنر اظهار داشته:

من این کمپانی برجسته را همانند خانه خودم می‌دانم و با این قرارداد، رویای من به حقیقت پیوسته است. من بسیار هیجان‌زده‌ام و مشتاقم که با این کمپانی برای ساخت داستان‌هایی جذاب و برجسته همکاری کنم، داستان‌هایی که به شدت شیفته آن‌ها هستیم.

منبع: movieweb

امیر حسینArnaldامیر گیمرmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا