هاست پرسرعت
بازی

مت شکمن در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم Fantastic Four است

مت شکمن در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم Fantastic Four است

به تازگی در خبری اعلام شد که کارگردان سریال محبوب وانداویژن در حال گفتگو با مارول برای بر عهده گرفتن کارگردانی فیلم Fantastic Four است.

خبر اعلام جدایی کارگردان فیلم Spider-Man: No Way Home (مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست) یعنی جان واتس (Jon Watts) از پروژه‌ی Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز)، موجب ناامیدی بسیاری از هواداران و ایجاد تردید‌های گسترده‌ای نسبت به این اثر مورد انتظار استودیوی مارول شد.

جان واتس که با فیلم مردعنکبوتی راهی به خانه نیست توانسته بود علاوه بر جلب نظر طرفداران، رکوردهای فروش دوران پساکووید را با اختلاف زیاد جا به جا کند؛ انتخاب بسیار مناسبی برای هدایت پروژه‌ی ریبوت چهارشگفت‌انگیز به نظر می‌رسید. از زمان اعلام خبر جدایی او از این پروژه، طرفداران بی‌صبرانه منتظر هستند تا مارول وضعیت کارگردان آینده‌ی این پروژه را مشخص کند.

حال به تازگی در گزارشی اعلام شده است که مت شکمن، کارگردان سریال وانداویژن و نامزد جایزه‌ی امی، در حال گفتگو با مارول برای هدایت سکان کارگردانی ریبوت چهار شگفت‌انگیز است. با اینکه طرفین همچنان در حال مذاکره هستند؛ اما گفته می‌شود که او کاندیدای شماره‌ یک کوین فایگی، رییس استودیوهای مارول برای این پست است.

تبلیغات

با توجه به گزینه‌ی نهایی مارول برای کارگردانی ریبوت چهار شگفت‌انگیز که یک کارگردان امتحان پس داده و موفق است و انتخاب این فیلم به عنوان آغازگر فاز ششم، به نظر می‌رسد که مارول متعهد است تا خاطرات نه چندان مثبت اقتباس‌های قبلی را از ذهن مخاطبان پاک کند و بلاک‌باستری قدرتمند چهار شگفت‌انگیز را وارد دنیای سینمایی مارول کند.

فیلم Fantastic Four که قرار است آغازگر فاز ششم دنیای سینمایی مارول باشد در 8 نوامبر 2024 (18 آبان 1403) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

منبع: کولایدر

موایDARKSIRENmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا