هاست پرسرعت
بازی

مدیر استودیو آمازون به زمان پخش فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها اشاره کرد

مدیر استودیو آمازون به زمان پخش فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها اشاره کرد

مدیر استودیو آمازون در صحبت‌های تازه خودش به زمان احتمالی پخش فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها اشاره کرده است.

سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) بدون شک موفق‌ترین سریال سرویس آنلاین آمازون تا به امروز به شمار می‌رود و توانسته بیننده‌های بسیار زیادی را به خودش جلب کند.

قسمت ابتدایی فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» بیش از ۲۵ میلیون بیننده داشته و این در حالی است که تعداد بیننده‌های قسمت پایانی آن بیش از ۱۰۰ میلیون بوده است. همین نیز سبب شده تا همه چشم انتظار فصل دوم این سریال باشند.

با این حال، مدیر استودیو آمازون یعنی ورنون ساندرز مصاحبه تازه خودش به زمانی احتمالی پخش فصل دوم سریال اشاره کرده است. با این حال، او هیچ تاریخ دقیقی را برای شروع پخش این سریال اعلام نکرده است.

تولید و فیلمبرداری فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» از ماه اکتبر سال جاری میلادی شروع شده بود و همچنان نیز جریان دارد. ورنون ساندرز اظهار داشته که بعید است فصل دوم در سال ۲۰۲۳ پخش شود و احتمالا بیننده‌ها باید در سال ۲۰۲۴ میلادی منتظر بازگشت به سرزمین میانه باشند. او گفته:

تبلیغات

نمی‌توانم تاریخ دقیقی بگویم. فوق‌العاده می‌شد اگر می‌توانستیم فصل دوم را در فاصله زمانی یک ساله از فصل اول پخش کنیم اما این فاصله زمانی احتمالا بیشتر خواهد بود. ما هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام می‌دهیم و بهتر و سریع‌تر پیش می‌رویم.

مطمئنا درس‌هایی که از تولید فصل اول یاد گرفتیم را در فصل دوم به کار بردیم و در ذهن خودمان نیز تاریخ مشخصی برای پخش فصل دوم داریم و بر طبق آن جلو می‌رویم و در حال حاضر نیز همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود.

ورنون ساندرز در ادامه صحبت‌های خود به فصل سوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» اشاره کرده است. او اظهار داشته:

صحبت‌هایی در مورد فصل سوم سریال وجود داشته و ما در حال سرمایه‌گذاری‌هایی هستیم تا برای فصل سوم آماده باشیم. ما نسبت به چشم‌انداز ساخته شده توسط جان دی پین و پاتریک مک‌کی بسیار متعهد هستیم و مطمئنم که فصل‌های بیشتری خواهیم ساخت اما زمانی که همه چیز مهیا باشد، تمدید سریال برای فصل سوم را به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.

منبع: کولایدر

DARKSIRENGidoraPashmak..darhalkhabدروازه بان جهنم🌚🗿🤝HahaKhafiKratosWotanChris redfield

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا