هاست پرسرعت
خودرو

ملاقات نزدیک با مینی ون لوکس و برجسته زیکر ۰۰۹

ملاقات نزدیک با مینی ون لوکس و برجسته زیکر ۰۰۹

تاکنون اخبار متنوعی را درباره مینی ون لوکس و متمایز زیکر ۰۰۹ منتشر کرده‌ایم. مینی ون‌ها علیرغم کاهش محبوبیتشان در برخی بازارهای بزرگ همچنان در چند کشور طرفداران فراوانی دارند. چینی‌ها خودروهای متنوعی تولید می‌کنند و بازار استرالیا نیز یکی از اهداف آن‌هاست. به تازگی کانال یوتیوب ویلزبوی با مینی ون لوکس و تمام برقی ۰۰۹ ملاقات کرده است.

معرفی رسمی خودروی موردبحث چند هفته پیش انجام شده و حالا شاهد رخ‌نمایی آن هستیم. زیکر ۰۰۹ در مقایسه با تصاویر رسمی منتشر شده بسیار احساس‌برانگیزتر جلوه می‌کند و شاید دلیل آن تماشای ابعاد بزرگ و زاویه‌دار آن باشد. در ویدئوی منتشر شده می‌توانیم گفت‌وگوی کوتاه درباره تغییر و تحول سریع کلاس خودروهای مینی ون در چین را ببینیم. در این کلاس خودرویی هم‌اکنون برخی از محصولات لوکس و سطح بالا تولید و عرضه می‌شوند.

وقتی بحث ابعاد زیکر ۰۰۹ باشد واقعاً با خودروی بزرگی روبرو خواهیم شد. در بیانیه رسمی معرفی این خودرو آمده بود که ۰۰۹ طول/عرض/ارتفاع به ترتیب ۵۲۰۹/۲۰۲۴/۱۸۶۷ میلی‌متری دارد و فاصله بین محوری آن به ۳۲۰۵ میلی‌متر می‌رسد. با توجه به ابعاد این خودرو جای تعجبی ندارد که فضای کابین زیاد به همراه سه ردیف صندلی وجود داشته باشد. افرادی که به دنبال راحتی بیشتر هستند می‌توانند پیکربندی اجرایی ۲+۲ را سفارش دهند.

ما از شنیدن اینکه زیکر ۰۰۹ با توجه به ابعاد جعبه‌ای خود ضریب درگ ۰.۲۷ دارد کاملاً سورپرایز شدیم. سورپرایزهای این خودرو زمانی ادامه پیدا می‌کند که بدانید علیرغم وزن ۲۸۳۰ کیلوگرمی، ۰۰۹ در عرض ۴.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. این پرفورمنس به لطف دو پیشرانه برقی که قدرت ۵۳۶ اسب بخار را تولید می‌کنند میسر شده است. در کل زیکر ۰۰۹ خودرویی واقعاً تحسین‌برانگیز است. قطعاً طراحی ظاهری این مینی ون لوکس باب میل همه نخواهد بود و ویژگی‌های جذاب زیادی وجود دارند که در زیر پوست آن پنهان شده‌اند و این ویدئو می‌تواند برخی از آن‌ها را به خوبی نشان دهد.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا