هاست پرسرعت
بازی

منتظر عرضه Returnal روی PC باشید؛ شواهد سخن می‌گویند، سونی چطور؟

منتظر عرضه Returnal روی PC باشید؛ شواهد سخن می‌گویند، سونی چطور؟

ورودی مشکوکی که احتمال می‌رود مربوط به Returnal، انحصاری سونی باشد، برای بار چندم روی پایگاه داده استیم به‌روزرسانی شد تا بازیکنان بیش از پیش درباره احتمال عرضه آن روی پلتفرم رایانه‌های شخصی بحث و جدال کنند.

نسخه رایانه‌های شخصی این بازی اولین بار در ماه می سال جاری میلادی روی SteamDB با نام رمز Oregon رویت شد. در حالی که در آن زمان مشخص نبود با چه اثری مواجه هستیم اما رشته‌های مربوط به فایل‌های ترجمه بازی آشکار کرد که ظاهراً سونی دوباره برای پورت یکی از عناوین انحصاری خود، دست به کار شده است و آن چیزی نیست غیر از Returnal.

کاربران نکته‌سنج با بررسی دقیق این به‌روزرسانی متوجه تغییراتی شده‌اند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به اضافه شدن پروفایل اختصاصی استیم دک، رایانه گیمینگ دستی ولو اشاره کنیم. اگرچه به‌روزرسانی‌ها بسیار نامفهوم هستند و به خودی خود نمی‌توانند زمان رونمایی رسمی از نسخه رایانه‌های شخصی را مشخص کنند اما یک چیز به صراحت آشکار است: فاصله چندانی بین معرفی و عرضه این نسخه وجود نخواهد داشت.

برای مثال، برای درک بهتر سیاست‌های سونی در این زمینه، می‌توانیم به Spider-Man اشاره کنیم. نسخه رایانه شخصی این بازی ماه میلادی گذشته معرفی شد و به زودی در ماه آگوست عرضه می‌شود.

با این وجود، هیچ تضمینی وجود ندارد که همیشه با چنین فرایندی مواجه شویم؛ نمونه؟ با وجود عرضه نسخه کنسولی Uncharted: Legacy of Thieves در ماه ژانویه، نسخه رایانه‌های شخصی بازی مذکور هنوز به دست طرفداران مشتاق این پلتفرم نرسیده است.

تبلیغات

پیش‌تر در اوایل سال جاری میلادی، VGC برای نخستین بار پرده از فوتیج‌هایی برداشت که حاکی از اجرای Returnal روی رایانه شخصی بود. از همان زمان احتمال عرضه Returnal برای رایانه‌های شخصی مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت و تا به همین لحظه ادامه پیدا کرده است.

آخرین ساخته استودیو Housemarque آوریل سال گذشته میلادی به عنوان یکی از اولین آثار مورد انتظار کنسول پلی استیشن ۵ روانه بازار شد و با استناد به آمار فروش و میانگین امتیازات، عملکرد مناسبی را به نمایش گذاشت.

Returnal این استودیو را از دنیای ۲ بعدی خود بیرون کشید و وارد بعد جدیدی از ماجراجویی‌هایش کرد. طولی نکشید که عملکرد این بازی سونی را مجاب به تصاحب Housemarque کرد و ظاهراً حالا باید منتظر توزیع نسخه PC این بازی هم باشیم.

نظر شما درباره Returnal، سیاست‌های اخیر سونی در خصوص آثار انحصاری و آینده اکوسیستم پلی استیشن چیست؟ شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را از این صفحه مطالعه کنید.

(𝘞𝘰𝘭𝘷𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦) 𝘓𝘦𝘷𝘪77MahyarMsmTlou part 2 game of the centuryآگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)DARKSIRENJin sakaiKurosبهزاد سالمی💫Mohsenj74,tarnishedfarshadxSUNSET OVERDRIVEX_Wolverine_XREZA_GTXایمان غلامی مهرآبادیعلیAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا