هاست پرسرعت
فناوری

میزان تشعشات دکل‌های مخابراتی کشور پایین تر از استانداردهای جهانی

میزان تشعشات دکل‌های مخابراتی کشور پایین تر از استانداردهای جهانی

عیسی زارع پور در جمع خبرنگاران درباره موضوع شکایت برخی از افراد در سامانه ۱۹۵ و رسیدگی به موضوع مشکل آنتن دهی گفت: بعضی از وقت ها برخی از مشکلات نیاز به پیگیری اشخاص نیز دارد از جمله همین موردی که در ۱۹۵ ذکر شده است.

وی افزود: یک مورد بود که فردی به من پیام داده بود که در محل ما یک دکل BTS بوده و جمع شده و به من قول داده بودند که تا آخر سال دوباره نصب می شود اما من را دوباره به زمان دیگری حواله داده اند. من این مورد را شخصا پیگیری کردم و متوجه شدم که اهالی محل اجازه نصب دکل BTS و تجهیزات مخابراتی اپراتورها را نمی دهند. بنابراین اشخاص باید این موضوع را پیگیری کنند و در نهایت اهالی محل را راضی کنند، زیرا مسائل این چنینی از اراده وزارت ارتباطات خارج است.

به گزارش gsxr از مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: موضوع نصب دکل ها نیازمند فرهنگ سازی و اطلاع رسانی است.

وی گفت: برخی از مردم تصورشان این است که آنتی های BTS (بی تی اس) مضر هستند در حالی که بارها گفته ایم این گونه نیست و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بارها اندازه گیری کرده اند و به طور روتین هم این کار در حال انجام است.

زارع پور تاکید کرد: میزات تششعات دکل های BTS در ایران از استاندارهای جهانی هم پایین تر است و خیال مردم را راحت کنیم که هیچ ضرری برای سلامتی ندارد چون همین شبهه باعث می شود که اهالی یک محل اجازه نصب دکل را ندهند.

وی گفت: من در بازید از یکی استان ها در محلی متوجه شدم که گروهی آمده بودند و می گفتند که موبایل ها آنتن نمی دهد و گروهی دیگر می گفتند دکل ها را جمع کنید ضرر دارد. بنابراین این موضوع نیازمند تبیین است تا خیال مردم را از نبود ضرر این دکل ها راحت کنیم.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا