هاست پرسرعت
خودرو

میشلن و پیرلی در صدر مطالعه رضایت عملکرد لاستیک جی دی پاور

میشلن و پیرلی در صدر مطالعه رضایت عملکرد لاستیک جی دی پاور

جی دی پاور نتایج مربوط به مطالعه رضایت عملکرد لاستیک خود در سال ۲۰۲۳ را منتشر کرد و بر همین اساس کمپانی‌های مشهور میشلن و پیرلی در صدر قرار گرفتند.

جی دی پاور داده‌های کیفیت تولید و رضایت مشتریان صنایع مختلفی را جمع‌آوری می‌کند. اگرچه این موسسه بیشتر به خاطر رده‌بندی کیفیتی خودروها شناخته می‌شود اما قطعاتی همچون لاستیک‌ها را نیز بررسی می‌کند. جی دی پاور این هفته نتایج مربوط به نظرسنجی سال ۲۰۲۳ مالکان درباره لاستیک خودروهایشان را منتشر کرده و می‌گوید میشلن و پیرلی بار دیگر بالاترین امتیاز کلی را به دست آورده‌اند. نظرسنجی رضایت مشتری از لاستیک خودرو در سال ۲۰۲۳ میزان رضایت مالکان را بر اساس امتیازهایی برای سواری، استهلاک، کشش، هندلینگ و ظاهر لاستیک اندازه می‌گیرد. این نظرسنجی همچنین شامل کلاس‌های مختلف خودروهای لوکس، سواری، پرفورمنس، وانت و شاسی‌بلند است. امتیاز کلی لاستیک سازان در سال جاری میلادی ۵ امتیاز افزایش یافته و به‌طور متوسط به ۷۹۹ از ۱۰۰۰ امتیاز رسیده است.

میزان رضایت از لاستیک خودروهای برقی نیز ۶۲ امتیاز بهبود یافته و بهترین رشد را نشان می‌دهد. اشلی ادگار مدیر ارشد جی دی پاور می‌گوید:

تمرکز صنعت لاستیک‌سازی روی عملکرد لاستیک خودروهای برقی خودش را به ویژه در زمینه نبود لرزش و سکوت در جاده نشان می‌دهد. این موضوع امری ضروری برای شرکت‌های سازنده لاستیک است تا با همکاری یکدیگر موجب بهبود عملکرد محصولات خود شوند

نتایج دیگر نظرسنجی یاد شده نشان می‌دهد میشلن و پیرلی بالاترین امتیازها را در کلاس‌های مختلف کسب کرده‌اند. میشلن با کسب ۸۳۳ امتیاز توانسته است بالاترین امتیاز را در کلاس خودروهای لوکس به دست آورد. این بیستمین سال پیاپی است که میشلن چنین افتخاری را کسب می‌کند. گوودیر با امتیاز ۸۱۸ در رده دوم قرار می‌گیرد. میشلن همچنین در کلاس وانت‌ها و شاسی بلندها امتیاز ۸۰۹ را به دست آورده و در رده اول قرار گرفته و پس از آن نیز بریجستون با ۸۰۱ امتیاز به کسب رتبه دوم اکتفا کرده است. کانتیننتال نیز با امتیاز ۷۹۸ در رده سوم قرار دارد. میشلن همچنین لاستیک استاندارد بسیاری از خودروهای برقی محبوب شامل محصولات تسلا، بی ام و، فورد، نیسان، پولستار و پورشه را تأمین می‌کند.

در کلاس خودروهای سواری پیرلی با ۸۲۸ امتیاز بهترین عملکرد را داشته و پس از آن میشلن با ۸۲۷ امتیاز و بی اف گوودریچ با ۸۲۵ امتیاز قرار دارند. پیرلی تأمین‌کننده اصلی شرکت‌هایی همچون استون مارتین، بنتلی، فراری، لوسید و پورشه است. این شرکت همچنین لاستیک‌های فرمول یک را به‌صورت انحصاری تهیه می‌کند. نظرسنجی رضایت لاستیک جی دی پاور در سال ۲۰۲۳ بر اساس نظرات ۳۲,۱۵۱ نفر از مالکان خودروهای مدل ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ تهیه شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۲ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا