هاست پرسرعت
بازی

نبرد اژدهایان در نخستین تریلر House of the Dragon

نبرد اژدهایان در نخستین تریلر House of the Dragon

شبکه HBO سرانجام تریلر رسمی از سریال مورد انتظار House of the Dragon را منتشر کرد تا بتوانیم برای نخستین‌بار نگاهی به اژدهایان خاندان تارگرین داشته باشیم.

مجموعه Game of Thrones با وجود این که پایانی تاسف‌بار را برای طرفدارانش رقم زد، اما به خلق سریال جدیدی تحت عنوان House of the Dragon ختم شد که صدها سال پیش از بازی تاج و تخت جریان داشته و نبرد اعضای خاندان تارگرین برای تصاحب تخت پادشاهی را به تصویر خواهد کشید. رقابتی که منجر به یکی از وقایع افسانه‌ای این فرنچایز به نام “رقص اژدهایان” می‌شود.

با توجه به این موضوع که زمان چندانی به پخش این سریال باقی نمانده است، شبکه HBO به صورت رسمی از نخستین تریلر آن رونمایی کرده که می‌توانید در ادامه به مشاهده آن بپردازید.

دانلود 720
دانلود 1080

همان‌طور که در این تریلر مشاهده می‌کنید، نه تنها با جنبه‌های جدیدی از رقابت این خاندان کهن مواجه شده‌ایم، بلکه سرانجام می‌توانیم شاهد اژدهایان هولناک خاندان تارگرین نیز باشیم که قطعاً اتفاقات غیرمنتظره‌ای را رقم خواهند زد.

از بازیگران این مجموعه جدید شبکه HBO می‌توان به پدی کانسیداین (Paddy Considine)، اما دآرسی (Emma D’Arcy)، اولیویا کوک (Olivia Cooke)، مت اسمیت (Matt Smith) و ریس ایفانز (Rhys Ifans) اشاره کرد.

در تاریخ 21 اوت (30 مرداد) می‌توانید شاهد پخش سریال House of the Dragon باشید.

منبع: هالیوودریپورتر

Redeysali.stopAshen undead the bearerSami 227meysamb
حتما بخوانید : نقدها و نمرات فیلم Nope

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا