هاست پرسرعت
بازی

نحوه ثبت نام برای آگاهی از انتشار Warzone Mobile

نحوه ثبت نام برای آگاهی از انتشار Warzone Mobile

عنوان Warzone Mobile در اواخر امسال برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر می‌شود. در این مطلب به نحوه ثبت نام برای آگاهی از زمان انتشار این بازی خواهیم پرداخت.

بازی Warzone Mobile در اواخر امسال منتشر خواهد شد. اگر مشتاق باشید، می‌توانید اندکی زودتر به وردانسک (Verdansk) قدم بگذارید. در این مطلب، به نحوه ثبت نام پیش از موعد در Warzone Mobile خواهیم پرداخت. کاربران سیستم عامل‌های اندروید و iOS می‌توانند به سادگی این مراحل را سپری نمایند.

۲۰۲۲، در حال تبدیل شدن به یک سال فراموش‌نشدنی برای طرفداران فرنچایز محبوب Call of Duty است. عناوین Modern warfare 2 و Warzone 2 در آستانه‌ی انتشار قرار داشته و Warzone Mobile نیز اخیراً از سوی اکتیویژن (Activision) معرفی شد. CoD Mobile، پس از انتشار به یکی از مهم‌ترین بازی‌های گوشی‌های هوشمند تبدیل شد و بازیکنان بسیاری را به سمت سرورهای خود جذب نمود. در این شرایط، به نظر می‌رسد که اکتیویژن با معرفی Warzone Mobile، قصد دارد تا موفقیت‌های خود در این پلتفرم را ادامه داده و با عرضه یک حالت بتل رویال تمام عیار، جذب مخاطبین بیشتر در آینده را تضمین کند.

نحوه ثبت نام برای آگاهی از انتشار Warzone Mobile

منظور از ثبت نام پیش از موعد برای Warzone Mobile چیست؟

به طور خلاصه، می‌توان گفت که سازوکار ثبت نام پیش از موعد، مانند پیش‌خرید بازی‌های کنسولی است؛ با این‌حال، برای انجام این‌کار شما نیاز به پرداخت پول ندارید. ثبت نام پیش از موعد، باعث می‌شود تا بلافاصله بعد از راه‌اندازی سرورهای Warzone Mobile، بتوانید آن را دانلود کرده و به تجربه بازی بپردازید. به عبارت دیگر، این موضوع باعث می‌شود تا ازدحام سرورها در روزهای نخست، برای شما مشکل‌ساز نبوده و بلافاصله پس از عرضه Warzone Mobile، خواهید توانست تا به آن دسترسی داشته باشید.

تبلیغات

نحوه ثبت نام پیش از موعد در سیستم عامل‌ اندروید

۱. وارد Google Play Store شويد
۲. دقت کنید که حساب کاربری Google Play شما همان‌ چیزی باشد که روی تلفن هوشمند خود از آن استفاده می‌کنید
۳. عبارت Warzone Mobile را جست‌و‌جو کرده و وارد صفحه رسمی آن شوید
۴. روی گزینه Pre-Register کلیک کنید
۵. منتظر بمانید تا اعلانی مبنی بر انتشار Warzone Mobile را دریافت نمایید

نحوه ثبت نام پیش از موعد در سیستم عامل iOS

متاسفانه قابلیت ثبت نام پیش از موعد، در حال حاضر در دسترس کاربران سیستم عامل iOS قرار نگرفته است. با این‌حال، به نظر می‌رسد که مراحل ثبت نام روی این دستگاه‌ها، تفاوت چندانی با سیستم عامل اندروید نداشته باشد.

armanmeysambDr.Pyrohamed2007vahid gamerامیر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا