نسخه برقی «جوک» با الهام از لیف و پلتفرم CMF-EV در راه است

نسخه برقی «جوک» با الهام از لیف و پلتفرم CMF-EV در راه است
به گزارش gsxr و به نقل از الکترک، جیوک که در سالهای گذشته در بازار آمریکای شمالی با استقبال چندانی روبهرو نشد و در سال ۲۰۱۷ جای خود را به Kicks داد، همچنان یکی از پرفروشترین محصولات نیسان در اروپا پس از Qashqai محسوب میشود. اکنون تصاویر تازهای از نسخه تمامبرقی آن منتشر شده که نمایانگر تغییرات چشمگیر در طراحی و ساختار ظاهری خودرو است.
بر اساس گزارش Motor.es، این خودرو اگرچه هنوز در پوشش استتاری دیده شده، اما مشخص است که ظاهر آن نسبت به مدلهای قبلی مدرنتر و منسجمتر شده است. نمای جلو با الگوی جدید «V-Motion» نیسان و جلوپنجره بسته طراحی شده و در بخش عقب نیز نوار نوری ممتدی چراغهای عقب را به هم متصل میکند. این تغییرات، چهرهای هماهنگتر و آیندهنگرتر به Juke EV داده است.
Juke EV روی پلتفرم مشترک CMF-EV با لیف ساخته میشود. مدل جدید لیف در بریتانیا با دو گزینه باتری ۵۲ کیلوواتساعت و ۷۵ کیلوواتساعت عرضه شده که بردی معادل ۲۷۱ تا ۳۸۶ مایل (بر اساس استاندارد WTLP) ارائه میدهد. هرچند مشخصات فنی و قیمت نهایی Juke EV هنوز اعلام نشده، اما پیشبینی میشود از همین ساختار بهره ببرد.
با وجود برنامه عرضه در سال آینده، برخی گزارشها از احتمال ادامه تولید نسخه بنزینی جوک خبر میدهند، زیرا تقاضای بازار برای خودروهای برقی کمتر از انتظار رشد داشته است.





