هاست پرسرعت
بازی

نسل سوم سری Assassin’s Creed با پروژه‌های Hexe و Red آغاز خواهد شد

نسل سوم سری Assassin’s Creed با پروژه‌های Hexe و Red آغاز خواهد شد

اگر آثار کلاسیک را نسل اول و بازی‌های نقش‌آفرینی که Origins شروع‌کنندۀ آن‌ها بود را نسل دوم بنامیم، پروژه‌های Hexe و Red در قالب هاب Infinity، آغازگر نسل سوم Assassin’s Creed خواهند بود.

اگرچه نسخۀ Mirage در حال حاضر نزدیک‌ترین بازی سری و در نتیجه تمرکز اصلی یوبیسافت (Ubisoft) محسوب می‌شود، اما این کمپانی تصمیم گرفت تا از آیندۀ فرنچایز نیز پرده‌برداری کند. در سال‌های پیش‌رو، ما ابتدا Project Red را خواهیم دید که در ژاپن فئودال روایت می‌شود و سپس Project Hexe منتشر خواهد شد که روایتی تاریک در اروپای قرن شانزدهم و دورۀ اعدام جادوگران خواهد داشت. این دو پروژه در قالب یک هاب به نام Infinity منتشر خواهند شد.

البته بهتر است برای مدتی این آثار را فراموش کنید، چرا که پروژه‌های Red و Hexe به این زودی‌ها عرضه نخواهند شد. استودیوی سازندۀ پروژۀ Red یعنی یوبیسافت کبک (Ubisoft Quebec) در گفت‌وگویی با IGN اعلام کرد که این عنوان برای بعد از سال 2025 برنامه‌ریزی شده است و Hexe حتی دیرتر از آن در دسترس قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که پروژۀ Hexe توسط یوبیسافت مونترال (Ubisoft Montreal)، خانۀ اصلی سری Assassin’s Creed، توسعه می‌یابد.

تبلیغات

کارگردان Project Red در گفت‌وگوی یاد شده اعلام کرد که با این دو پروژه، سری Assassin’s Creed وارد عصری جدید می‌شود و به لطف تکنولوژی جدید و ساختار نوی گیم‌پلی، نسل سوم سری را رقم خواهند زد. البته عبارات «نسل جدید» تنها به این فرنچایز محدود نمی‌شوند، بلکه این بازی‌های مذکور قرار است با تکنولوژی نسل جدید توسعه یابند یا به عبارتی کاملاً نسل بعدی باشند و کنسول‌های PS4 و Xbox One را کنار بگذارند.

Project Red رویکردی نقش‌آفرینی دارد، اما به جز «انتخاب رویکردی جدید و روایتی تاریک» اطلاعات دیگری حول Hexe به اشتراک گذاشته نشد.

mahdi12345Jin sakaivahid gamerA,shmeysambA SlashM.MTmohammad reza gamerجیم خالی بند «رگناروک 2020 عرضه میشه»PaprikaAQUARIUSPARASITE EVE 2mhab1581vafadarمیام رو خطتDARKSIRENامیرAlbertJavad.StarCorvomore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا