هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات بازی Splatoon 3 منتشر شدند

نقدها و نمرات بازی Splatoon 3 منتشر شدند

جدیدترین بازی از سری Splatoon یعنی Splatoon 3 به زودی منتشر خواهد شد. با نگاهی به نقدها و نمرات این بازی می‌توان گفت که با یک موفقیت دیگر برای این فرنچایز و نینتندو طرف هستیم.

Splatoon 3 یک شوتر سوم-شخص جدید است که توسط نینتندو توسعه یافته و به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. همانند نسخه‌های قبلی سری Splatoon، این بازی شامل یک بخش چندنفره آنلاین با بخش‌های PvP و PvE در کنار یک بخش داستانی تک‌نفره است.

در Splatoon سلاح‌ها شما به جای گلوله رنگ شلیک می‌کنند. هم‌چنین بیشتر سلاح‌ها طوری طراحی شده‌اند که شبیه به وسایل خانگی باشند. برای مثال Roller یک غلتک رنگ‌زنی بزرگ است که بخش‌های زیادی از زمین بازی را می‌پوشاند، اما برد چندانی ندارد و به درد مبارزات نزدیک می‌خورد. در حالت PvP اصلی این بازی دو تیم چهار نفره برای رنگ زدن نقشه با رنگ جوهر خود با هم رقابت می‌کنند.

بازی Splatoon 3 اولین بار در جریان یک رویداد Nintendo Direct در فوریه‌ی سال 2021 معرفی شد. در سپتامبر همان سال شاهد انتشار اطلاعات بیشتر از قبیل رونمایی از بخش تک‌نفره این بازی با نام Return of the Mammalians بودیم. این بازی قرار است فردا نهم سپتامبر منتشر شود و از همین حالا نقدها و نمرات این بازی در دسترس قرار گرفته است. در ادامه قصد داریم نگاهی به این نقدها و نمرات بیندازیم.

Nintenderos 9.5/10

Splatoon 3 یک بازی شگفت‌انگیز و یک پیشرفت بسیار خوب نسبت به Splatoon 2 است. این بازی بسیاری از نقطه ضعف‌های نسخه‌ی قبلی را پوشش می‌دهد و با افزودن ویژگی‌هایی مثل یک لابی تمرینی بین بازی‌ها آن را بهبود می‌بخشد. با داستانی عالی، حالت‌های متنوع بازی و طیف وسیعی ویژگی‌های هیجان‌انگیز، بازی Splatoon 3 شما را عاشق Splatsville و ساکنانش می‌کند.

تبلیغات

Destructoid 9/10

با توجه به اینکه Splatoon 3 گردهمایی اکثر المان‌هایی است که پیش از این در این فرنچایز حاضر بوده‌اند و شاهد افزوده شدن بخش‌های جدید کوچکی مثل Tableturf Battle هستیم، به آسانی می‌توان گفت که جوهر جادویی سری Splatoon هنوز خشک نشده است.

Game Informer 8.5/10

Splatoon 3 اثری انقلابی نیست، اما نیازی به انقلابی بودن هم ندارد. در عوض شاهد بهبود تمام المان‌های این فرنچایز به روش‌های کوچک اما معنادار هستیم. با وجود خیل عظیمی از بخش‌های متنوع به هنگام عرضه و بیش از دو سال محتوای رایگان و پولی برنامه‌ریزی شده برای بازی، Splatoon 3 بهترین بازی این سری تا به امروز است.

NME 8/10

Splatoon 3 اثری شگفت‌انگیز و پر هرج و مرج و یک افزودنی عالی برای یکی از خلاقانه‌ترین فرنچایزهای نینتندو است. یک بخش داستانی عالی برای تمامی گروه‌های سنی سرگرم‌کننده است. البته اگر بتوانید برای پنج دقیقه از بخش چندنفره بازی دست بکشید.

GameSpot 7/10

در حال حاضر Splatoon 3 ترکیبی از یک بخش داستانی خلاقانه با تعداد زیادی از حالت‌های چندنفره است. همین باعث شده تا با کامل‌ترین بازی Splatoon تا به امروز طرف باشیم. برای یادگیری پیچ و خم بخش‌های چندنفره باید زمان بیشتری بگذرانم، اما پایه و اساس آن‌ها قوی به نظر می‌رسد.

VGC 6/10

ارائه‌ی یک دنباله‌ی بدون نوآوری و ریسک از سوی نینتندو کمی عجیب است، اما بدون شک نمی‌توان جذابیت‌های رنگارنگ گیم‌پلی اصلی Splatoon را انکار کرد.

Splatoon 3
میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک
نقدها و نمرات بازی Splatoon 3 منتشر شدند
میانگین نمرات بازی در وبسایت اپن‌کریتیک
پین هدبهزاد سالمیJin sakaiDARKSIRENsamulتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Porfosormeysambo0ashil0oامیر حسین

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا