هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات سریال The Midnight Club

نقدها و نمرات سریال The Midnight Club

سریال The Midnight Club اثری ترسناک از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که توانسته نمرات خوبی از منتقدان بگیرد.

سریال انجمن نیمه‌شب (The Midnight Club) اثری در ژانر ترسناک و رازآلود به شمار می‎‌رود که توسط مایک فلنگن (Mike Flanagan) و لیا فونگ (Leah Fong) برای پخش از سرویس آنلاین نتفلکس ساخته شده است.

منتقدان بر این باور هستند که داستان‌های ترسناک و بی‌ریای مایک فلنگن در سریال «انجمن نیمه‌شب» همچنان قوی به نظر می‌رسند و او توانسته داستانی از گروهی از نوجوانان را با هیجان و لذت خاصی بازگو کند.

در وب سایت متاکریتیک تاکنون ۲۱ نقد برای فصل اول سریال «انجمن نیمه‌شب» منتشر شده که امتیاز ۶۴ از صد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت راتن تومیتوز نیز امتیاز ۸۷ درصد دیده می‌شود که بر اساس ۳۹ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه نیز نظر برخی از منتقدان برتر جهان در مورد این سریال را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره سریال The Midnight Club

  • راتن تومیتوز | ۳۹ نقد – امتیا ۸۷ درصد
  • متاکریتیک | ۲۱ نقد – امتیاز ۶۴ از صد

«91/100 Collider | منتقد: نیت ریچارد»

سریال «انجمن نیمه‌شب» یک سریال قدرتمند و عالی دیگر از مایک فلنگن و سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که از قدرت فیلم‌سازی و تجربه مایک فلنگن استفاده کرده و مطمئنا طرفداران آثار او از تماشای این سریال لذت خواهند برد.

«84/100 Paste Magazine | منتقد: لیسی باور»

تبلیغات

سریال «انجمن نیمه‌شب» یک اندیشه متفکرانه و شگفت‌انگیز در مورد معنای مردن است، البته این حقایق پیچیده و پر معنی در قالب داستانی درام و نوجوانانه ارائه شده‌اند.

«80/100 Variety | منتقد: دنیل داداریو»

اندوه و فقدان مربوط به آینده شخصیت‌های داستان در سریال «انجمن نیمه‌شب» نیازمند ظرافت و دقتی است که مایک فلنگن از آن بهره می‌برد. علاوه بر این، این فقدان نیز باید هم اندازه ترس و وحشت درون داستان باشد که مایک فلنگن به خوبی توانسته از پس این دو مورد بربیاید.

«80/100 The Hollywood Reporter | منتقد: انجی هان»

همه داستان‌های موجود در سریال «انجمن نیمه‌شب» به یک اندازه خوب کار نمی‌کنند و برخی نیز اصلا عملی نمی‌شوند. با این حال، آن‌ها در مجموع یک مورد قانع‌کننده در مورد داستان‌های ترسناک هستند.

«80/100 Empire | منتقد: ال هورنر»

سریال «انجمن نیمه‌شب» یکی دیگر از آثار تاثیرگذار مایک فلنگن به شمار می‌رود که ما را در مورد اخلاقیات و فانی بودن به فکر فرو می‌برد. این اثر از برخی جهات شبیه به دیگر آثار این فیلمساز و از دیگر جهات، کاملا متفاوت و تازه به نظر می‌رسد.

«75/100 RogerEbert | منتقد: برایان تالریکو»

بعید است که سریال «انجمن نیمه‌شب» به محبوب‌ترین اثر مایک فلنگن تبدیل شود اما اثر ترسناک قابل قبولی به شمار می‌رود. این سریال می‌توان به خوبی با افراد جوان ارتباط برقرار کند، به خصوص افرادی که به شیوه‌ای ناعادلانه با موضوع مرگ دست و پنجه نرم کرده‌اند.

«60/100 The Guardian | منتقد: لیلا لطیف»

جدا از برخی از اشتباهات، می‌توان گفت که مایک فلنگن به ادبیاتی که آثارش از آن‌ها سرچشمه می‌گیرند، به خوبی احترام می‌گذارد. نقش‌آفرینی همه افراد در سریال «انجمن نیمه‌شب» عالی است. با این حال، این اجراهای جذاب باعث نمی‌شوند تا از آشفتگی بیش از حد داستان کاسته شود.

«50/100 The Playlist | منتقد: نیک الن»

سریال «انجمن نیمه‌شب» از کاراکترهای خوب و دوست‌داشتنی‌ای بهره می‌برد که توجه بیننده‌ها را به خود جلب می‌کنند. اما باید گفت که سریال موارد بسیار زیادی را به شکلی نامنظم ارائه می‌کند و کاملا مشخص است که به یک سازمان‌دهی بهتری نیاز دارد.

DARKSIRENHunTeR007IrNAhmad_TR

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا