هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات فیلم Hellraiser

نقدها و نمرات فیلم Hellraiser

منتقدان نظرات خود درباره فیلم ترسناک Hellraiser را اعلام کرده‌اند و نمرات متوسطی به آن داده‌اند.

فیلم برپاخیزان جهنم یا «هِل‌رِیزر» (Hellraiser) اثری در ژانر ترسناک، رازآلود و هیجانی به شمار می‌رود که دیوید بروکنر (David Bruckner) سکان کارگردانی آن را در دست داشته است و برداشتی تازه از اثری کلاسیک به همین نام محصول سال ۱۹۸۷ میلادی است.

منتقدان بر این باور هستند که فیلم «برپاخیزان جهنم» هدیه بسیار خوبی برای طرفداران این ژانر به شمار می‌رود که شاهد چندین اثر نه چندان خوب در این فرنچایز بوده‌اند. این فیلم تازه ساخته دیوید بروکنر توانسته این فرنچایز را به مسیر درست خود بازگرداند.

در وب سایت راتن تومیتوز تاکنون ۱۰۰ نقد برای فیلم «برپاخیزان جهنم» منتشر شده که امتیاز ۶۹ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۵۶ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۲۲ نقد منتشر شده برای این اثر سینمایی است. در ادامه نیز نظر برخی از منتقدان برتر جهان در مورد این فیلم قرار دارد.

نظر منتقدان درباره فیلم Hellraiser

  • راتن تومیتوز | ۱۰۰ نقد – امتیاز ۶۹ درصد
  • متاکریتیک | ۲۲ نقد – امتیاز ۵۶ از صد
فیلم Hellraiser

«85/100 TheWrap | منتقد: دیو وایت»

به لطف کارگردانی دیوید بروکنر و تدوین دیوید مارکس، اطلاعات بیشتری نسبت به قبل از این مجموعه ارائه می‌شوند اما هیچ کدام از آن‌ها بیش از حد توضیح داده نمی‌شوند و اسرار همچنان مبهم و رازآلود هستند.

«80/100 IGN | منتقد: مت دوناتو»

تبلیغات

فیلم «برپاخیزان جهنم» یک ریبوت تازه و نیروبخش به شمار می‌رود که این فرنچایز را به حرکت در می‌آورد و با نقش‌آفرینی جذاب جیمی کلیتون (Jamie Clayton) در نقش پین‌هد همراه شده که توانسته درون مایه تازه‌ای را به این کاراکتر و داستان بدهد.

«75/100 IndieWire | منتقد: جود درای»

فیلم «برپاخیزان جهنم» کاملا سرگرم‌کننده است و از داستان‌های ساخته کلایو بارکر (Clive Barker) بهره گرفته تا کابوسی وحشتناک را برای بیننده‌ها به نمایش بگذارد اما نسبت به اثر اصلی بهتر نیست.

«70/100 The Hollywood Reporter | منتقد: فرانک شک»

طرفداران فرنچایز «برپاخیزان جهنم» باید بدانند که این فیلم تازه هیچ کم و کاستی‌ای در خون و خونریزی ندارد و مطمئنا تصاویر خشونت‌آمیز و خونین آن، بیننده‌های تشنه به خون را راضی خواهد کرد.

«60/100 Screen Rant | منتقد: الکساندر هریسون»

گرچه گاهی اوقات فیلم «برپاخیزان جهنم» رویکردی کلیشه‌ای دارد اما بر خلاف آنچه در ابتدا مشاهده می‌شود، توانسته پایان بسیار خوبی را رقم بزند و تمام این مکانیزم‌ها نیز معنایی عمیق پیدا می‌کنند.

«60/100 The Guardian | منتقد: بنجامین لی»

فیلم «برپاخیزان جهنم» در تمام موارد موفق عمل نمی‌کند و گاهی اوقات نیز واقعا بد است اما اعتماد به نفس و افسارگسیختگی خاصی دارد که در آثار ترسناک امروزی دیده نمی‎‌شود.

«58/100 Collider | منتقد: آلیس وکس»

فیلم جدید فرنچایز «برپاخیزان جهنم» کاملا بد نیست و تقریبا فیلمی متوسط به نظر می‎‌‌رسد که پس از مدتی از ذهن بیننده‌ها فراموش می‌شود.

«50/100 Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

فیلم «برپاخیزان جهنم» بیشتر شبیه یک استعاره به نظر می‌رسد و نتوانسته داستان خود را به خوبی برای بیننده‌ها بازگو کند.

«42/100 The Playlist | منتقد: اندرو کرامپ»

غیرممکن است که به تماشای فیلم «برپاخیزان جهنم» ساخته دیوید بروکنر بنشینید و آن را با فیلم اصلی ساخته کلایو بارکر مقایسه نکنید. بارکر در فیلم اصلی روی تاریک‌ترین نقطه امیال انسانی دست گذاشت و آن را به عنوان خشونتی تکان‌دهنده به نمایش در آورد. دیوید بروکنر نیز در این اثر تازه، این میل منحرفانه و ممنوعه را بیشتر برجسته کرده است.

هادی صفاییDARKSIRENBig Hat LoganHunTeR007IrNZahragamer2vahid gamer

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا