هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات فیلم The Killer

نقدها و نمرات فیلم The Killer

نقدهای فیلم The Killer ساخته دیوید فینچر و با بازی مایکل فاسبندز منتشر شدند و منتقدان نمرات خوبی به این اثر دادند.

تبلیغات

فیلم آدمکش (The Killer) جدیدترین ساخته دیوید فینچر به شمار می‌رود که فیلم‌نامه آن را اندرو کوین واکر قلم زده است. این دو قبلا در فیلم هفت (Se7en) با یکدیگر همکاری داشتند و حالا این فیلم رازآلود، مهیج، اکشن و جنایی را به ارمغان آورده‌اند که هیجان برای آن بسیار زیاد است.

منتقدان بر این باور هستند که کارگردان دیوید فینچر در فیلم «آدمکش» توانسته یک اثر جنایی و مهیج بسیار گیرا و شیک را بسازد که کاملا همسو با بازیگر اصلی جذاب خودش یعنی مایکل فاسبندر است.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۳۱ نقد برای فیلم «آدمکش» منتشر شده که امتیاز ۸۴ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۷۲ از صد به ثبت رسیده که بر اساس ۲۱ نقد منتشر شده برای آن در این وب سایت است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر را شاهد هستید.

نظر منتقدان درباره فیلم The Killer

  • راتن تومیتوز | ۳‍۱ نقد – امتیاز ۸۴ درصد
  • متاکریتیک | ۲۱ نقد – امتیاز ۷۲ از صد
فیلم The Killer
فیلم The Killer

«۱۰۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: پیتر بردشاو»

مایکل فاسبندر و دیوید فینچر توانستند تمرکز و اعتقاد خالصی را به این اثر مهیج بیاورند که باعث شده تا بسیار سرگرم‌کننده باشد و تماشای آن برای مخاطبان لذت‌بخش باشد. این در حالی است که ظاهر واقع‌گرایانه این اثر نیز گاهی اوقات نگران‌کننده می‌شود.

«۹۰/۱۰۰ Screen Daily | منتقد: جاناتان رامنی»

فیلم «آدمکش» اثری است که به شکلی استادانه ساخته شده است. در سرتاسر این فیلم، دیوید فینچر توانسته کنترل روشمند خودش را ارائه بدهد و این در حالی است که اشکالات در منطق قهرمان داستان و خودشناسی ناقص او را برجسته می‌کند.

«۸۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: لزلی فلپرین»

فیلم «آدمکش» از نظر اخلاقی آشفته و درهم است و همین نیز ممکن است برخی از بیننده‌ها را از آن دور کند. این در حالی است که دیگر مخاطبان ممکن است هم از شخصیت و هم از نگرش جنون‌آمیز فیلم لذت ببرند.

«۷۰/۱۰۰ IGN | منتقد: لکس بریسکوسو»

فیلم «آدمکش» ترکیبی از یک فیلم‌نامه فشرده و موثر از اندرو کوین واکر، نقش‌آفرینی‌های هوشمندانه‌ای از مایکل فاسبندر و تیلدا سوئینتون و تدوینی تیز است که شما را به خودش جلب می‌کند و می‌توان آن را بارها و بارها تماشا کرد.

«۶۷/۱۰۰ The Playlist | منتقد: رافائلا سیلز راس»

دیوید فینچر به ندرت اثری کسل‌کننده می‌سازد و فیلم «آدمکش» نیز ملالت‌آور نیست اما باید گفت که این اثر جزو برترین آثار وی نیز به شمار نمی‌رود. این فیلم یک اثر جنایی و مهیج با مهارت ساخته شده است که در آن به جزئیات ریز توجهی دقیق شده است. این اثر تازه سرویس آنلاین سرگرم‌کننده ولی اندکی معمولی به نظر می‌رسد.

«۶۰/۱۰۰ The Independent | منتقد: جفری مکناب»

فیلم «آدمکش» همانند شخصیت اصلی‌اش که توجهی بسیار دقیق نسبت به قتل دشمنانش دارد، به جزئیات به شکلی ریز توجه می‌کند. مایکل فاسبندر انتخاب خوبی برای این نقش بوده و توانسته نقش‌آفرینی متعهدانه‌ای ارائه بدهد. اما این اثر اغلب اوقات به قلمروی خودآگاهی ساختگی ورود می‌کند.

Old_axevafadarmeysambبنده خداAminTSLGGJim HawkinsgreatRDota2امیر حسینAli_pxBatman Arkham knightunitedᏁᎥᎷᏗ ᏕᏂᏗᎷᏕEzio (در شوک عظمت Marvel's Spider-Man 2)Sami 227

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا