هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات فیلم Weird: The Al Yankovic Story

نقدها و نمرات فیلم Weird: The Al Yankovic Story

نقدهای فیلم Weird: The Al Yankovic Story با بازی دنیل ردکلیف در نقش اصلی منتشر شده‌اند که به ستایش این اثر پرداخته‌اند.

فیلم ویرد: داستان ال یانکوویچ (Weird: The Al Yankovic Story) اثری در ژانر کمدی و بیوگرافی به کارگردانی اریک اپل (Eric Appel) به شمار می‌رود که داستان زندگی ال یانکوویچ را به تصویر می‌کشد.

دنیل ردکلیف (Daniel Radcliffe) در این فیلم نقش اصلی یعنی ال یانکوویچ را بازی می‌کند. یانکوویچ موزیسینی تقلیدی است که آهنگ‌هایی به تقلید از آهنگ‌های محبوب دیگر تولید کرده است. در کنار او نیز ایوان ریچل وود (Evan Rachel Wood) و راین ویلسون (Rainn Wilson) نقش‌آفرینی می‌کنند.

به هنگام نگارش این مطلب،‌ ۲۰ نقد برای فیلم «ویرد: داستان ال یانکوویچ» در وب سایت راتن تومیتوز منتشر شده که امتیاز ۹۵ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۷۴ از صد بر اساس ۱۶ نقد دیده می‌شود. در ادامه نیز نظر برخی از منتقدان برتر جهان در مورد این فیلم قرار دارد.

نظر منتقدان درباره فیلم Weird: The Al Yankovic Story

  • راتن تومیتوز |‌ ۲۰ نقد – امتیاز ۹۵ درصد
  • متاکریتیک | ۱۶ نقد – امتیاز ۷۴ از صد
فیلم Weird The Al Yankovic Story

«90/100 IGN | منتقد: رافائل موتامایور»

همانطور که خود ال یانکوویچ بسیاری از آهنگ‎‌های محبوب را به شکلی جالب و خنده‌دار تقلید کرده بود، فیلم «ویرد: داستان ال یانکوویچ» نیز همین کار را با ژانر موزیکال و بیوگرافی انجام داده است.

تبلیغات

«83/100 Polygon | منتقد: وان بارکین»

فیلم «ویرد» اثری گسترده و جذاب از هنر تقلید به شمار می‌رود که سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد و اثری جالب از فردی است که در زمینه کمدی مهارت بسیاری دارد.

«80/100 Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

فیلم «ویرد: داستان ال یانکوویچ» یک فیلم بیوگرافی واقعی نیست و در حقیقت، همانند خود آثار ال یانکوویچ، ژانر بیوگرافی را دگرگون کرده و اثری جذاب و تماشایی را برای مخاطبان به ارمغان آورده است.

«80/100 The Hollywood Reporter | منتقد: جان دیفور»

فیلم «ویرد: داستان ال یانکوویچ» همیشه خنده‌دار، صمیمی و دوست‌داشتنی است. این فیلم سرشار از حضورهای کوتاه بازیگران و چهره‌های برجسته است که فیلم را دلنشین‌تر کرده‌اند.

«75/100 Collider | منتقد: راس بونیم»

فیلم «ویرد: داستان ال یانکوویچ» ممکن است بهترین فیلم بیوگرافی و تقلیدی نباشد اما همچنان اثری دلنشین است و نگاهی جذاب و اغلب خنده‌دار از زندگی بزرگترین موزیسین تقلیدی جهان را ارائه می‌کند. حضور بازیگران برجسته نیز این فیلم را جذاب‌تر کرده است.

«70/100 Screen Rant | منتقد: مای عبدالباکی»

فیلم «ویرد» همانند نامش عجیب و غریب است. این اثر بسیار خنده‌دار است و طنزی عالی از فیلم‌های بیوگرافی به شمار می‌رود. داستان فیلم آنچه که در زندگی ال یانکوویچ رخ داده‌اند یا اتفاق نیفتاده‌اند را تا حدی مبالغه‌آمیز به تصویر می‌کشد که بیننده چاره‌ای جز خندیدن ندارد.

«58/100 The Film Stage | منتقد: کریستوفر شوبرت»

نمی‌توان انکار کرد که فیلم «ویرد: داستان ال یانکوویچ» بسیار خنده‌دار و متمرکز است و بازیگران از جمله دنیل ردکلیف نیز به خوبی نقش‌های خود را ایفا کرده‌اند. با این حال، با وجود داشتن نقاط قوت زیاد، این فیلم می‌توانست بسیار بهتر باشد.

فیلم «ویرد: داستان ال یانکوویچ» در تاریخ ۴ نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱) روی پرده سینماها اکران می‌شود.

meysambPorfosor

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا