هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات Xenoblade Chronicles 3 منتشر شدند

نقدها و نمرات Xenoblade Chronicles 3 منتشر شدند

با نزدیک شدن به عرضۀ عنوان Xenoblade Chronicles 3، شاهد نقدها و نمرات بازی از سوی وبسایت‌های معتبر مختلف هستیم.

در ادامه، نمرات و خلاصه‌ای از نقد‌های منتشر شده را مطالعه می‌کنید:

VGC 10/10

بازی Xenoblade Chronicles 3 یک جهان وسیع را ارائه می‌دهد و بیش از اندازۀ مورد نیاز، آن را از داستان و شخصیت‌های مختلف پُر کرده است و تمامی این نقاط قوت در حالی حضور دارند که پاسخگوترین سیستم مبارزۀ در این سری را شاهد هستیم. به طور حتم Aionios یک مکان جذاب برای 1 تا 2 ماه زندگی است.

Destructoid 9.5/10

شخصیت‌ها و سنگینی داستان در کنار ارائۀ آن در یک جمع جذاب از کاراکترها، سه عامل مهمی هستند که بازی را برای من به یک برنده تبدیل می‌کنند.

تبلیغات

WellPlayed 9/10

با یک اثر تمام عیار طرف نیستیم، اما Xenoblade Chronicles 3 یک ادامۀ مطمئن است که در زمینه‌هایی که از ژانر آن انتظار می‌رود، بهترین عملکرد را دارد. المان‌ها و بخش‌های مورد علاقۀ شما از دو بازی اول حضور دارند و در یک قالب انیمه‌ای جذاب قرار می‌گیرند.

GAMES.CH 8.6/10

مونولیث سافت در هسته و شالوده به بازی‌های قبلی پایبند است، اما در عین حال عمق بیشتری را به اثر جدید خود می‌دهد؛ به خصوص در زمینۀ سیستم مبارزات، مطمئناً طرفداران را ذوق‌زده خواهد کرد. با این وجود، تمامی نقاط قوت کافی نیستند تا شاهد یک شاهکار باشیم، اما مطمئن باشید که بهترین بخش‌ها و المان‌های بازی‌های قبلی بازگشته‌اند.

IGN 8/10

Xenoblade Chronicles 3 در طول کمپین 150 ساعتی خود مسیر پر پیچ و خمی را طی می‌کند، اما شخصیت‌های عالی و سیستم مبارزات تاکتیکی اعتیادآور آن باعث می‌شود تا گذاشتن وقت زیاد پای بازی ارزشش را داشته باشد.

Gamespot 8/10

Xenoblade Chronicles 3 بازی‌ای به نظر می‌رسد که استودیوی مونولیث سافت تمامی این سال‌ها قصد ساختش را داشت. اگرچه برخی دیالوگ‌ها زیادی هستند، اما داستان فوق‌العاده و سیستم مبارزات بی‌نظیر بازی کمبودها و زیاده‌روی‌ها را جبران می‌کنند. این بسیار کمیاب است که یک بازی JRPG بتواند بیش از 100 ساعت من را سرگرم کند و Xenoblade Chronicles 3 توانست این کار را انجام دهد.

Gameinformer 7.3/10

تیم هفت نفرۀ من با طراحی هنری انفجاری و مبارزات پر زرق و برق حس ارتشی کوچک در میان یک میدان نبرد بزرگ را القاء می‌کرد. با وجود تمامی بهبودها در رابط کاربری و نقشه، همچنان داستان و طراحی جهان جای کار دارد چرا که داستان قابل حدس است و رشد شخصیتی کاراکترها وجود خارجی ندارد. در کنار این مشکلات، جابه‌جایی در محیطی نچندان منحصر به فرد چندان جالب نیست. بازی Xenoblade Chronicles 3 یک شمشیر دو لبه است که نیاز به کار بیشتر دارد.

نقدها و نمرات Xenoblade Chronicles 3 منتشر شدند
میانگین نمرات بازی در متاکریتیک
نقدها و نمرات Xenoblade Chronicles 3 منتشر شدند
میانگین نمرات بازی در اوپن‌کریتیک

بازی Xenoblade Chronicles 3 در تاریخ 7 مرداد (29 جولای) به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

DARKSIRENبهزاد سالمیSUNSET OVERDRIVEHollow knightPlayground Gamesگیمری عادیJonah hexJin sakaiامیر حسینREZA_GTXmeysamb...Eternal...o0ashil0oAmir :)Lucciola Balladامیر گیمرتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)scorpionesETERNAL_MAN (از بن بازگشته)

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا