نمادهای ایموجی در چین معنای متفاوتی دارند
نمادهای ایموجی در چین معنای متفاوتی دارند
به گزارش gsxr، ارسال یک اموجی معمولی مانند 🙂 برای یک دوست در ویچت در چین، ساده به نظر میرسد، اما طبق گزارشی که توسط Techinasia منتشر شده است، دوست شما میتواند با ارسال یک اموجی با ظاهر عجیب به این شکل پاسخ دهد 🤔.
اموجیها عموماً با فرهنگ آسیایی مرتبط هستند، برای مثال، مودبانه است که یک فرد هنگام درخواست لطف، کمی ناهنجار رفتار کند، بنابراین استفاده از شکلکهای چشم گشاد بسیار مناسب است، به عنوان مثال، زمانی که یک کارمند از رئیس خود چیزی میخواهد. روزهای تعطیل.
گزارش دادههای وی چت، که توسط حداقل یک میلیارد نفر در چین استفاده میشود، نشان میدهد که استفاده از اموجیها نه تنها بر اساس منطقه جغرافیایی، بلکه بر اساس نسل کاربران متفاوت است.
برای مثال، افرادی که پس از سال 2000 به دنیا آمدهاند ترجیح میدهند از اموجی کف دست استفاده کنند 🤦♀️. بر اساس این گزارش، این نسل کمتر میخوابند، دیر به رختخواب میروند و زود بیدار میشوند.
در مورد نسل متولدین دهه نود، اموجی مورد علاقه آنها چهره کلاسیک با اشک شوق است 😂. این اموجی در سطح بینالمللی آنقدر طرفدار دارد که در سال 2015 کلمه سال فرهنگ لغت آکسفورد انتخاب شد. ویچت میگوید که متولدین دهه 90 بسیار دیر از خواب بیدار میشوند و از وسایل حمل و نقل عمومی هم بیشتر استفاده میکنند.
کسانی که متولد دهه 1980 هستند مطالب مرتبط با اخبار کشور را مطالعه میکنند و ایموجی مورد علاقه آنها صورتک با چشمانی خندان است.😁
همچنین، به نظر میرسد که نسل هفتاد عاشق خندیدن است. چون معمولا از صورت با دست روی دهان استفاده میکنند 🤭.
و کاربران بالای 55 سال می آیند که واقعاً اینگونه را دوست دارند که با ایموجی بیان می شود👍.
مجله خبری gsxr